ArRi3 Geplaatst 19 Augustus, 2018 Geplaatst 19 Augustus, 2018 Hoi, aangezien mijn Sorento (11-2008, 2,5 diesel) geen cruise control heeft en ik dat er wel in wil, hier de vraag of dat zelf goed te doen is en op welke manier dan? En wat heb ik er allemaal voor nodig? alvast bedankt voor jullie tips! Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Augustus, 2018 Geplaatst 20 Augustus, 2018 Of iets goed te doen is hangt natuurlijk ook af van hoe handig je bent.Ik heb in mijn Aygo (en een stuk of 10 aanverwante autootjes) een mechanische cruisecintrol (met vacuüm-actuator) ingebouwd.De eerste keer een volle dag werk, alle daarna slechts 4 uur.Set was €149,- bij Conrad.nl, maar enkel geschikt voor auto's met mechanisch gas (een gaskabel).In mijn Picanto TA heb ik CC in laten bouwen, omdat deze throttle by wire heeft, had ik bij nader inzien makkelijk zelf gekund, maar ik had de auto toen net 4 dagen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.