Moo Geplaatst 28 September, 2018 Geplaatst 28 September, 2018 1 hour ago, Hankook said: ik heb alleen die pieptoon gehoord van Lane Assist. De afstand is wel kort, ik heb in een Opel Grandland X gereden die gaf de waarschuwing bij 4 tot 5 m. Maar goed ik ga verder kijken wat de mogelijkheden zijn om het wel naar behoren te laten werken. Daar heb je idd gelijk in. V40 gaf het ook ver van te voren aan. Echter is het dus onregelmatig. Dat maakt het lastig. Op de Volvo kreeg ik het regelmatig maar op de Kia onregelmatig Quote
OMEGA-ThundeR Geplaatst 2 Oktober, 2018 Geplaatst 2 Oktober, 2018 Geeft het behalve een pieptoon ook niet een melding op de boordcomputer (het scherm tussen de tellers)? Dat scherm zit niet op de goedkopere modellen (alleen maar lampjes) , maar weet niet of dit systeem ook op die goedkopere modellen beschikbaar is. Quote
Moo Geplaatst 2 Oktober, 2018 Geplaatst 2 Oktober, 2018 49 minutes ago, OMEGA-ThundeR said: Geeft het behalve een pieptoon ook niet een melding op de boordcomputer (het scherm tussen de tellers)? Dat scherm zit niet op de goedkopere modellen (alleen maar lampjes) , maar weet niet of dit systeem ook op die goedkopere modellen beschikbaar is. Ik heb de Executive line. Ik krijg een pieptoon en ik zie idd op mijn boardcumpter een melding. Maar zodra ik reageer is dat melding en gepiep gelijk weg. Quote
Hankook Geplaatst 3 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2018 22 uren geleden, OMEGA-ThundeR zei: Geeft het behalve een pieptoon ook niet een melding op de boordcomputer (het scherm tussen de tellers)? Dat scherm zit niet op de goedkopere modellen (alleen maar lampjes) , maar weet niet of dit systeem ook op die goedkopere modellen beschikbaar is. Hallo Omega ThundeR, ik heb een Dynamicline Line daar zit het standaard op ( Advanced Driving Assistance Pack ) Je kan het FCA zelfs instellen op vroeg ,normaal, en laat. Ik heb het op vroeg staan, geeft geen melding. Het moet werken alleen bij snelheden tot 60 km/u een noodstop maken. Ziet het FCA systeem een voetganger, dan waarschuwt het de bestuurder en remt het zo nodig automatisch. Maar bij mij werkt het dus helemaal niet, vind dit merkwaardig. Quote
Hankook Geplaatst 3 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2018 21 uren geleden, Xmoo zei: Ik heb de Executive line. Ik krijg een pieptoon en ik zie idd op mijn boardcumpter een melding. Maar zodra ik reageer is dat melding en gepiep gelijk weg. Dan ben je spekkoper, bij mij werkt het helemaal niet. Ik zie ook niets op mijn zoals het noemen Supervision cluster. Maar het klopt wel zodra je reageert dat dan de melding en de piep weg gaat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.