Vince Geplaatst 10 September, 2018 Geplaatst 10 September, 2018 Onlangs viel mijn oog op een raadselachtig rijtje controlelampjes in de display van mijn Niro Dynamic Line. Ik heb de handleiding van voor tot achter doorgespit, maar vooralsnog vind ik geen uitleg over deze lampjes. Heeft iemand enig idee? Quote
HenkBhz Geplaatst 10 September, 2018 Geplaatst 10 September, 2018 Gebruik het knopje op je stuur eens (links midden uit mijn hoofd), dan kan je door alle schermpjes scrollen. Dit noemen ze puntnavigatie en geen controlelampjes.Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Quote
Gast edsnijders Geplaatst 10 September, 2018 Geplaatst 10 September, 2018 Download de Kia. Service app. Endan kan je alle lampjes zien en was ze voor dienen beschrijving zie je als je op een lampje tikt. Quote
Vince Geplaatst 10 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2018 12 minuten geleden, HenkBhz zei: Gebruik het knopje op je stuur eens (links midden uit mijn hoofd), dan kan je door alle schermpjes scrollen. Dit noemen ze puntnavigatie en geen controlelampjes. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Haha.. de oplossing is een stuk eenvoudiger dan ik dacht. Ook weer een nieuw woord geleerd, nl puntnavigatie. Bedankt voor de oplossing! Die Kia Service app is inderdaad ook handig om bij je te hebben. 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 September, 2018 Geplaatst 10 September, 2018 Ik moest meteen denken aan de puntjes onderin de homescreens van een iPhone. Die geven aan op welke pagina van het aantal beschikbare pagina's je bent.Nooit geweten dat dat puntnavigatie heet Quote
Dajo Geplaatst 1 Februari, 2022 Geplaatst 1 Februari, 2022 (aangepast) ....en wat betekend het groene lampje naast EV ...de auto met de pijl eronder 1 Februari, 2022 aangepast door Dajo Quote
gjklasens Geplaatst 1 Februari, 2022 Geplaatst 1 Februari, 2022 ....en wat betekend het groene lampje naast EV ...de auto met de pijl eronderDat betekend dat de auto klaar is om te rijden 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.