Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Controlelampjes, maar waarvoor?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onlangs viel mijn oog op een raadselachtig rijtje controlelampjes in de display van mijn Niro Dynamic Line. Ik heb de handleiding van voor tot achter doorgespit, maar vooralsnog vind ik geen uitleg over deze lampjes. Heeft iemand enig idee?

IMG_20180714_155226816 (2).jpg

Geplaatst

Gebruik het knopje op je stuur eens (links midden uit mijn hoofd), dan kan je door alle schermpjes scrollen. Dit noemen ze puntnavigatie en geen controlelampjes.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Geplaatst

Download de Kia. Service app. Endan kan je alle lampjes zien en was ze voor dienen beschrijving zie je als je op een lampje tikt.

Geplaatst
12 minuten geleden, HenkBhz zei:

Gebruik het knopje op je stuur eens (links midden uit mijn hoofd), dan kan je door alle schermpjes scrollen. Dit noemen ze puntnavigatie en geen controlelampjes.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Haha.. de oplossing is een stuk eenvoudiger dan ik dacht. Ook weer een nieuw woord geleerd, nl puntnavigatie. Bedankt voor de oplossing!

Die Kia Service app is inderdaad ook handig om bij je te hebben.

• Like 1
Geplaatst

Ik moest meteen denken aan de puntjes onderin de homescreens van een iPhone. Die geven aan op welke pagina van het aantal beschikbare pagina's je bent.

Nooit geweten dat dat puntnavigatie heet

• 3 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...