Andries RC Geplaatst 11 September, 2018 Geplaatst 11 September, 2018 hallo, weet iemand mij te vertellen hoe ik veilig de radio kan vervangen. ik krijg eind v an de week mijn Sportline en ik wil mijn 7" Dab+ gaan vervangen voor een 8" dab+ (bijden zijn originele radio's) hoe kan ik het dashbord los krijgen en moet ik nog ergens op letten bij evt. steckers loshalen ivm storingen. alvast bedankt. Quote
Hen E Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 De Sportline heeft toch al standaard een 8" dab+ ? Maar er komt bij uitwisselen meer kijken als hardware, zal ook moeten worden aangemeld. Lijkt mij meer een klusje voor een Dealer ivm garantie. Quote
Moo Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 Even servicemanual raadplegen. Daar zul je wat meer informatie moeten vinden. Quote
Andries RC Geplaatst 12 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 12 September, 2018 Ok. Thanks Stsndaatd zit er een 7" in Quote
PeterSelie Geplaatst 15 September, 2018 Geplaatst 15 September, 2018 Kijk eens op www.kniro.net voor service manuals Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.