Mctreb Geplaatst 17 September, 2018 Geplaatst 17 September, 2018 Hallo beste lezers, Mijn naam is Bert en ben woonachtig in Vlaardingen. Tijdens mijn werkbare leven heb ik via de werkgever diverse modellen Peugeot en Volkswagen gereden. Toen ik privé een auto moest gaan kiezen ben ik uitgekomen op het merk Skoda. Gaf dit merk toen het voordeel van de twijfel en daar hebben we nooit spijt van gehad. De SEAT Mii is wegens onstandigheden een prima tussenstap geweest. Eind vorig jaar konden we ons weer op wat anders gaan richten en als voorwaarde moest het een auto zijn waarop een trekhaak met een kogeldruk van 75 kg kon. Dit i.v.m. een fietsendrager en twee E-bike's. In onze prijsklasse is dat aanbod maar zeer beperkt en kwamen we uiteindelijk bij KIA terecht. Bij de dealer stond het 4e model KIA RIO (opnieuw ontworpen voor de europese markt) in de showroom en dat was liefde op het eerste gezicht. Na een proefrit was ik om en sinds december 2017 rijden wij met erg veel plezier in onze KIA RIO YB 1.0 TGDI 100 PK .ComfortPlusLine Navi. (compleet met trekhaak) Met vriendelijke groet, Bert. Quote
Specialmade Geplaatst 17 September, 2018 Geplaatst 17 September, 2018 4 uren geleden, Mctreb zei: Hallo beste lezers, Mijn naam is Bert en ben woonachtig in Vlaardingen. Tijdens mijn werkbare leven heb ik via de werkgever diverse modellen Peugeot en Volkswagen gereden. Toen ik privé een auto moest gaan kiezen ben ik uitgekomen op het merk Skoda. Gaf dit merk toen het voordeel van de twijfel en daar hebben we nooit spijt van gehad. De SEAT Mii is wegens onstandigheden een prima tussenstap geweest. Eind vorig jaar konden we ons weer op wat anders gaan richten en als voorwaarde moest het een auto zijn waarop een trekhaak met een kogeldruk van 75 kg kon. Dit i.v.m. een fietsendrager en twee E-bike's. In onze prijsklasse is dat aanbod maar zeer beperkt en kwamen we uiteindelijk bij KIA terecht. Bij de dealer stond het 4e model KIA RIO (opnieuw ontworpen voor de europese markt) in de showroom en dat was liefde op het eerste gezicht. Na een proefrit was ik om en sinds december 2017 rijden wij met erg veel plezier in onze KIA RIO YB 1.0 TGDI 100 PK .ComfortPlusLine Navi. (compleet met trekhaak) Met vriendelijke groet, Bert. Welkom op dit forum en veel leesplezier. Fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe aanwinst. Plaats eens een of meerdere foto’s van je bolide, vinden ze leuk hier. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.