Ga naar inhoud
Jack Peeters

Roest onder rubber achterportier

Aanbevolen berichten

kia kan hier niets aan doen, auto 1 jaar uit garantie. Carrosserie garantie ook niet. Rubbers gewoonweg niet gecontroleerd tijdens beurten. Kia nederland stuurt mij naar dealer, dealer stuurt mij naar Kia nederland. Wat kan ik hier aan doen?099DB4A0-4FDE-429B-81B7-B1FDE77775E4.thumb.jpeg.3de06110ffd36406c1cf6e727ad40a9d.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

klopt wel dat kia je naar de dealer stuurt die bepalen in dit geval of het wel of geen garantie is en niet anders om 

dus laat je niet zo maar weg sturen als jij al je onderhoud en dus ook je roest beurten daar heb laten uit voeren zullen ze toch wat voor je moeten doen 

al is het maar een coulance regeling 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Coulance €700,00 bij Kia, bij andere schadeexpert € 350,00. Ik voel me alleen genaaid door zowel dealer als Kia ned.7 jaar netjes laten keuren bij je dealer en dan erachter komen dat de schroef onder de deur rubber al min. 1 1/2 jaar aan het roesten is. Hoe zit het met carrosserie garantie, deze is toch 12 jaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ik werk ook bij een auto merk maar ook ik ga geen deur rubbers demonteren of daar mischien een schroefje aan het roesten is dus ik vind de coulance regeling keurig daarvan kan je je deur laten repareren probleem opgelost
En neem maar van mij aan dat het bij andere merken niks beter is
Gebeurt ook in ons wel eens maar dat word dan ook met een coulance regeling wel opgelost ook niet zo als men wil meestal

Coulance €700,00 bij Kia, bij andere schadeexpert € 350,00. Ik voel me alleen genaaid door zowel dealer als Kia ned.7 jaar netjes laten keuren bij je dealer en dan erachter komen dat de schroef onder de deur rubber al min. 1 1/2 jaar aan het roesten is. Hoe zit het met carrosserie garantie, deze is toch 12 jaar?

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gaat niet om het schroefje, deurtubber zat bovenaan los en dat is niet geconstateerd en gerepareerd tijdens beurten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen