Jack Peeters Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 kia kan hier niets aan doen, auto 1 jaar uit garantie. Carrosserie garantie ook niet. Rubbers gewoonweg niet gecontroleerd tijdens beurten. Kia nederland stuurt mij naar dealer, dealer stuurt mij naar Kia nederland. Wat kan ik hier aan doen? Quote
xtra40 Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 klopt wel dat kia je naar de dealer stuurt die bepalen in dit geval of het wel of geen garantie is en niet anders om dus laat je niet zo maar weg sturen als jij al je onderhoud en dus ook je roest beurten daar heb laten uit voeren zullen ze toch wat voor je moeten doen al is het maar een coulance regeling Quote
Jack Peeters Geplaatst 18 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2018 Coulance €700,00 bij Kia, bij andere schadeexpert € 350,00. Ik voel me alleen genaaid door zowel dealer als Kia ned.7 jaar netjes laten keuren bij je dealer en dan erachter komen dat de schroef onder de deur rubber al min. 1 1/2 jaar aan het roesten is. Hoe zit het met carrosserie garantie, deze is toch 12 jaar? Quote
xtra40 Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 Nou ik werk ook bij een auto merk maar ook ik ga geen deur rubbers demonteren of daar mischien een schroefje aan het roesten is dus ik vind de coulance regeling keurig daarvan kan je je deur laten repareren probleem opgelost En neem maar van mij aan dat het bij andere merken niks beter is Gebeurt ook in ons wel eens maar dat word dan ook met een coulance regeling wel opgelost ook niet zo als men wil meestal Coulance €700,00 bij Kia, bij andere schadeexpert € 350,00. Ik voel me alleen genaaid door zowel dealer als Kia ned.7 jaar netjes laten keuren bij je dealer en dan erachter komen dat de schroef onder de deur rubber al min. 1 1/2 jaar aan het roesten is. Hoe zit het met carrosserie garantie, deze is toch 12 jaar?Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Jack Peeters Geplaatst 9 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2018 Het gaat niet om het schroefje, deurtubber zat bovenaan los en dat is niet geconstateerd en gerepareerd tijdens beurten. Quote
m van der pot Geplaatst 9 Oktober, 2018 Geplaatst 9 Oktober, 2018 Bekend kwaaltje ook nog eens, is eerder bewust niks mee gedaan dan niet gezien.. Quote
Loek Jansen Geplaatst 27 December, 2019 Geplaatst 27 December, 2019 Ik heb mijn Kia Venga 2010 nu een jaar in gebruik. Nu constateer ik roest onder de rubber van de linker passagiers deur. Daar is waarschijnlijk ook nooit naar gekeken , wat kan ik hier aan doen. Zou ik hier nog garantie op hebben, want dit mag toch niet gebeuren. Verder is de auto roest vrij. Wie kan mij helpen Quote
Janusjes Geplaatst 5 Januari, 2021 Geplaatst 5 Januari, 2021 Heb je werk gemaakt van de 12 jarige carrosseriegarantie? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.