oude Geplaatst 20 September, 2018 Geplaatst 20 September, 2018 Gezien bij bolcom velgrandbeschermers, moeten geplakt worden. Is er iemand die ervaring heeft met deze dingen ? Of kan ik het beter laten doen? Oude. Quote
xtra40 Geplaatst 20 September, 2018 Geplaatst 20 September, 2018 Velg rand beschermers die geplakt moeten worden das zonde van je geld ziet er mischien goed uit maar beschermen doen ze niet Ik raad aan om de alloygator te nemen deze zit En tussen de band en de velg in geklemd en blijven goed zitten Als je eens tegen een stoepje aan rijd ( en ik kan het weten heb er al meerdere keren mee tegen een stoepje aangezeten)Deze zijn wel wat duurder maar doen gewoon waarvoor je ze wilt hebben Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
oude Geplaatst 20 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 20 September, 2018 Dank voor je advies, die koop ik dus niet. Quote
xtra40 Geplaatst 20 September, 2018 Geplaatst 20 September, 2018 De aloygators zijn ook in een hele boel kleurtjes te verkrijgen zo als je op de foto ziet heb ik zwarte er omheen die vallen niet opVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
oude Geplaatst 21 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2018 Nogmaals dank voor Uw advies. Ben al aan het rondkijken voor de aloygators. groet Oude. 1 Quote
Gast viper1967 Geplaatst 3 Oktober, 2018 Geplaatst 3 Oktober, 2018 Wat als je de gators er weer af haalt? Zitten er dan geen beschadigingen op je velgen? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Oktober, 2018 Geplaatst 3 Oktober, 2018 3 uren geleden, viper1967 zei: Wat als je de gators er weer af haalt? Zitten er dan geen beschadigingen op je velgen? ik heb ze zelf nog niet verwijdert maar ze zeggen van niet Quote
Gast viper1967 Geplaatst 18 April, 2019 Geplaatst 18 April, 2019 xtra40 bevallen de alloygators nog? wil ze ook kopen maar lees ook negatieve berichten over deze velg beschermers. o.a. lekke banden , schade auto , en dat ze eruit vliegen bij een bocht. Quote
xtra40 Geplaatst 19 April, 2019 Geplaatst 19 April, 2019 15 uur geleden, viper1967 zei: xtra40 bevallen de alloygators nog? wil ze ook kopen maar lees ook negatieve berichten over deze velg beschermers. o.a. lekke banden , schade auto , en dat ze eruit vliegen bij een bocht. het enigste wat ze bij mij doen is de velg beschermen ?? heb hem 1 keer terug moeten slaan maar toen had ik echt goed tegen een stoep aangezeten Quote
Nieles Geplaatst 22 April, 2019 Geplaatst 22 April, 2019 het enigste wat ze bij mij doen is de velg beschermen ?? heb hem 1 keer terug moeten slaan maar toen had ik echt goed tegen een stoep aangezeten Op t focus forum zijn ze er op tegen nadat bij iemand die dingen tijdens het rijden eraf klapten met veel schade tot gevolg Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2019 Geplaatst 22 April, 2019 2 uur geleden, Nieles zei: Op 19-4-2019 om 07:40, xtra40 zei: het enigste wat ze bij mij doen is de velg beschermen ?? heb hem 1 keer terug moeten slaan maar toen had ik echt goed tegen een stoep aangezeten Op t focus forum zijn ze er op tegen nadat bij iemand die dingen tijdens het rijden eraf klapten met veel schade tot gevolg waarschijnlijk een montage fout of te zachte banden ik klap met dat ding op een stoep en nog blijft het zitten dus daar zal wel wat aan de hand zijn geweest Quote
Nieles Geplaatst 22 April, 2019 Geplaatst 22 April, 2019 waarschijnlijk een montage fout of te zachte banden ik klap met dat ding op een stoep en nog blijft het zitten dus daar zal wel wat aan de hand zijn geweest Was door een dealer gemonteerd. (Weet ook niet alles hoor). Maar dat heeft het daar aardig down de drain doen gaan Quote
Gast viper1967 Geplaatst 23 April, 2019 Geplaatst 23 April, 2019 Euromaster heeft slechte ervaringen met de Alloygators die begint er niet meer aan, Kwikfit en Profile kenden het product niet en de Dealer van Alloygators zit niet hier in de buurt en lees veel slechte ervaringen dus begin nu toch wel te twijfelen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.