Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

velgrand beschermers

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gezien bij bolcom  velgrandbeschermers, moeten geplakt worden. Is er iemand die ervaring heeft met 

deze dingen ? Of kan ik het beter laten doen?

Oude.

Geplaatst

Velg rand beschermers die geplakt moeten worden das zonde van je geld ziet er mischien goed uit maar beschermen doen ze niet
Ik raad aan om de alloygator te nemen deze zit En tussen de band en de velg in geklemd en blijven goed zitten Als je eens tegen een stoepje aan rijd ( en ik kan het weten heb er al meerdere keren mee tegen een stoepje aangezeten)
Deze zijn wel wat duurder maar doen gewoon waarvoor je ze wilt hebben

e1a746757fc053c6ce887cbd58808b79.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Geplaatst

De aloygators zijn ook in een hele boel kleurtjes te verkrijgen zo als je op de foto ziet heb ik zwarte er omheen die vallen niet op

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Geplaatst

Nogmaals dank voor Uw advies. Ben al aan het rondkijken voor de aloygators.

groet Oude.

• Like 1
  • 2 weken later...
Gast viper1967
Geplaatst

Wat als je de gators er weer af haalt? Zitten er dan geen beschadigingen op je velgen?

Geplaatst
3 uren geleden, viper1967 zei:

Wat als je de gators er weer af haalt? Zitten er dan geen beschadigingen op je velgen?

ik heb ze zelf nog niet verwijdert maar ze zeggen van niet 

• 6 maanden later...
Gast viper1967
Geplaatst

xtra40 bevallen de alloygators nog? wil ze ook kopen maar lees ook negatieve berichten over deze velg beschermers. o.a. lekke banden , schade auto , en dat ze eruit vliegen bij een bocht.

Geplaatst
15 uur geleden, viper1967 zei:

xtra40 bevallen de alloygators nog? wil ze ook kopen maar lees ook negatieve berichten over deze velg beschermers. o.a. lekke banden , schade auto , en dat ze eruit vliegen bij een bocht.

het enigste wat ze bij mij doen is de velg beschermen ??

heb hem 1 keer terug moeten slaan maar toen had ik echt goed tegen een stoep aangezeten 

Geplaatst
heb hem 1 keer terug moeten slaan maar toen had ik echt goed tegen een stoep aangezeten 
Op t focus forum zijn ze er op tegen nadat bij iemand die dingen tijdens het rijden eraf klapten met veel schade tot gevolg
Geplaatst
2 uur geleden, Nieles zei:
Op 19-4-2019 om 07:40, xtra40 zei:

Op t focus forum zijn ze er op tegen nadat bij iemand die dingen tijdens het rijden eraf klapten met veel schade tot gevolg

waarschijnlijk een montage fout of te zachte banden 

ik klap met dat ding op een stoep en nog blijft het zitten dus daar zal wel wat aan de hand zijn geweest 

Geplaatst
waarschijnlijk een montage fout of te zachte banden 
ik klap met dat ding op een stoep en nog blijft het zitten dus daar zal wel wat aan de hand zijn geweest 
Was door een dealer gemonteerd. (Weet ook niet alles hoor). Maar dat heeft het daar aardig down de drain doen gaan
Gast viper1967
Geplaatst

Euromaster heeft slechte ervaringen met de Alloygators die begint er niet meer aan, Kwikfit en Profile kenden het product niet en de Dealer van Alloygators zit niet hier in de buurt en lees veel slechte ervaringen dus begin nu toch wel te twijfelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...