Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
Op ‎19‎-‎10‎-‎2018 om 18:53, W.v.d.H. zei:

Hoe gedraagt de Stonic (1.0 dynamic line) zich in de bergen met een last van 700 kg er achter?

Hallo W.v.d.H, ik zou het  niet weten, ben wel benieuwd. Ik heb het zelfde type.

Andere vraag krijg jij een signaal van je FCA ( ondersteuning botsingvermijding voorzijde ) als je te dicht op je voorganger rijdt.

aangepast door Hankook
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Zonder is het perfect te doen. Tot 24% gereden in de Alpen met een volle auto en twee inzittenden zonder probleem. Ik weet natuurlijk niet wat hij doet als je er iets achter hebt hangen.

Betreft de FCA die doet het ook. Noodstop op moment dat je te hard oo je voorganger af gaat. ABS grijpt in en je alarmlichten gaan aan. Bijzondere ervaring, totaal niet nodig op de twee momenten dat ik het ervaren heb, maar zegt misschien meer over mijn rijstijl....

Geplaatst
Op ‎21‎-‎1‎-‎2019 om 21:04, Laaars zei:

Daarvoor zul je toch echt naar de dealer moeten als dat al kan, maar reken maar dat hij werkt als het nodig is.

Oké dacht dat je dit misschien ergens kon instellen, zal er zo maar op vertrouwen, ben niet zo een defensieve chauffeur dat ik dit meermaals nodig heb. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...