Ralph Ree Geplaatst 22 Oktober, 2018 Geplaatst 22 Oktober, 2018 Al 15 jaar eigenaar zonder noemenswaardige problemen. Ik ben dus een tevreden kia rijder...maar nu: Kia maakt bij starten een soort ratelend geluid, en blijft ook zo. Durf er niet meer mee te rijden. Plotseling ontstaan, alsof er iets losgeschoten of afgebroken is. Iemand enig idee of heeft zoiets ook meegemaakt? Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Oktober, 2018 Geplaatst 22 Oktober, 2018 Dus het geluid blijft als de motor loopt?Varieert het ook met het toerental? Quote
Ralph Ree Geplaatst 23 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2018 19 uren geleden, Ralph Ree zei: Al 15 jaar eigenaar zonder noemenswaardige problemen. Ik ben dus een tevreden kia rijder...maar nu: Kia maakt bij starten een soort ratelend geluid, en blijft ook zo. Durf er niet meer mee te rijden. Plotseling ontstaan, alsof er iets losgeschoten of afgebroken is. Iemand enig idee of heeft zoiets ook meegemaakt? Ik heb een video gemaakt, maar ben nieuw op blogs en forums. Hoe en waar moet ik dit posten? (65 MB) Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Oktober, 2018 Geplaatst 25 Oktober, 2018 Uploaden naar bijv. YouTube en dan hierheen linken lijkt mij het handigst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.