Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Formleden 

Ik ben Willem Baan ben al eens lid geweest van dit forum in 2012, toen had ik een Kia Sportage tot  2016 en daarna een uitstap gemaakt naar Opel.

Nu toch weer naar Kia met de Niro dynamicline en xenonverlichting. ik begrijp dat er nog steeds een miep miep claxon bij Kia gemonteerd wordt dus dat gaat net als bij de Sportage ombouwen worden,

En nee ik ben niet zo'n toeteraar maar als het nodig is wil ik wel dat ze me horen...

Het Kia forum is tot nog toe het leukste forum dat ik gezien heb in het verleden veel op gezeten dus ik hoop dat het zo blijft.

Groet Willem

Geplaatst
2 uren geleden, willemgreg zei:

Beste Formleden 

Ik ben Willem Baan ben al eens lid geweest van dit forum in 2012, toen had ik een Kia Sportage tot  2016 en daarna een uitstap gemaakt naar Opel.

Nu toch weer naar Kia met de Niro dynamicline en xenonverlichting. ik begrijp dat er nog steeds een miep miep claxon bij Kia gemonteerd wordt dus dat gaat net als bij de Sportage ombouwen worden,

En nee ik ben niet zo'n toeteraar maar als het nodig is wil ik wel dat ze me horen...

Het Kia forum is tot nog toe het leukste forum dat ik gezien heb in het verleden veel op gezeten dus ik hoop dat het zo blijft.

Groet Willem

Willem, welkom terug op dit forum. Veel rijplezier en veilige kilometer met de Kia Niro. Fijne auto, maar de toeter is niet zo’n verkouden kavia als in de SP3.  :-) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...