Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

stuurwielbediening behoud pioneer radio AVH Z9100

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb nu een radio af-fabriek in mijn Rio 2011, K3. Binnenkort wil ik een leuke Pioneer inbouwen/ in laten bouwen, maar ik wil graag zoveel mogelijk hetzelfde hebben in gebruik, zoals stuurwielbediening / gebruik usb/aux onder in midden vh dashboard.

Nu wil ik zeker weten of alle functies van de stuurwielbediening zullen blijven werken. Daarmee bedoel ik functies/knoppen van/voor de radio (liedjes skippen, volume, functie veranderen), maar ook de telefoonknoppen.

De radio die ik wil kopen is Pioneer AVH-Z9100 (zie afbeelding achterkant radio). Ik hoor het graag zsm.

Groet,

Rishi

avh z9100.gif

Geplaatst (aangepast)

Ik kom op een ander type uit wat kan...op basis van voertuig selectie

Even op de pioneer site kijken...of pioneer stuurbediening ondersteund van deze kia met evt (optionele) kabelset.

Of de betere inbouwer dit laten beoordelen.

Succes

aangepast door ehombie
Geplaatst
15 minuten geleden, xtra40 zei:

stuurwiel bediening kan gewoon weer werken zo als je nu ook gewend bent 

maar je zult wel een adaptor kastje moeten kopen 

Top! Dank je wel! Dat is fijn om te horen. Ook de bediening voor de belknoppen?

Waar kan ik erachter komen wat voor adapterkastje ik nodig heb? En waar kan ik dat kopen?

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Pech voor jouw maar ik heb een tijdje terug als wat ik nog had van de Rio in de vuilbak gedumpt.

Heeft hier nog te koop gestaan op het forum en vroeg er nog geen 20€ voor. Maar blijkbaar kopen mensen het liever nieuw.

aangepast door Sandra DB

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...