Hitmark Geplaatst 7 December, 2018 Geplaatst 7 December, 2018 Zo. Eerste onderhoud beurtje gekregen op de pica. Zonder problemen... Ze hebben wel de gasklephuis vervangen? Dit na vele klachten over onregelmatig lopen bij stationair en stoterig wegrijden? Niets van gemerkt..maar toch fijn dat het vervangen is.. Autootje rijdt top...vrouwtje is helemaal blij... Voor mij te klein... maar gelukkig heb ik de Sportage 4 Quote
xtra40 Geplaatst 8 December, 2018 Geplaatst 8 December, 2018 heb je post verplaatst naar het deel waar over de picanto word gesproken en je dubbele post verwijdert wel goed om te horen dat de pica en de SP zo goed bevallen Quote
Dave1972 Geplaatst 9 December, 2018 Geplaatst 9 December, 2018 Op 7-12-2018 om 22:48, Hitmark zei: Zo. Eerste onderhoud beurtje gekregen op de pica. Zonder problemen... Ze hebben wel de gasklephuis vervangen? Dit na vele klachten over onregelmatig lopen bij stationair en stoterig wegrijden? Niets van gemerkt..maar toch fijn dat het vervangen is.. Autootje rijdt top...vrouwtje is helemaal blij... Voor mij te klein... maar gelukkig heb ik de Sportage 4 Gasklep was een terugroepactie voor toch dacht ik... Quote
Hitmark Geplaatst 9 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2018 Bedankt xtra 40.. Dacht dat ik het in de juiste groep had geplaatst, blijkbaar dus niet. Dave 1972.... Ik had er niets van gehoord, ook geen brief ? Quote
QuagmireNL Geplaatst 10 Januari, 2019 Geplaatst 10 Januari, 2019 Tegen mij zeggen ze dat mijn picanto niet in aanmerking komt voor die terugroepactie, dat hij er geen last van zou hebben, maar dat heeft ie wel degelijk.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.