DeniseV Geplaatst 29 December, 2018 Geplaatst 29 December, 2018 Hallo, Ik ben nieuw hier! Hoe kan ik mijn middenconsole van mijn picanto uitbouwen? Ik zie voor 2 schroeven zitten maar daar komt ie niet met los. Ik heb een picanto 2 (automaat) Quote
xtra40 Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 ik denk niet dat er veel mensen zelf hun midden console durven te demonteren maar meestal onder 2 schroefjes en de rest zit met clipjes maar dat verschilt per auto Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 Ik heb de console van mijn Picanto TA er wel eens uit gehad, maar ik twijfel nu of de TA een Picanto 2 is.Mijn auto is van 2012 (MY2011).Heb je misschien een foto van je console? Quote
xtra40 Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 Ik heb de console van mijn Picanto TA er wel eens uit gehad, maar ik twijfel nu of de TA een Picanto 2 is.Mijn auto is van 2012 (MY2011).Heb je misschien een foto van je console?Als het goed is heb jij de picanto 2 Dan wens ik hem sterkte met dat deel weg halen de eerste keer zit dat echt heel erg goed vast op die klips Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.