DennisP Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 Beste, Bij mijn sportage 3 werken het rechter groot licht en dimlicht niet. De lampen zijn goed. Dus ben ik op zoek gegaan naar de zekering. Deze staat niet aangegeven in het boekje en ik kan hem nergens vinden op het diagram. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn en of waar ik de zekering kan vinden? Quote
xtra40 Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 heb je de lamp ook door gemeten een h7 lamp kan heel lijken maar toch stuk zijn Quote
xtra40 Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 oja je verlichting word door de BCM (body control module) geregeld zal dus geen zekering hebben voor links of rechter verlichting Quote
Freaky Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 Denk ook dat je of helemaal geen licht hebt of wel door een zekering. Zal eerder in de unit of bekabeling zitten. Doen je knipperlichten het wel? Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 oja je verlichting word door de BCM (body control module) geregeld zal dus geen zekering hebben voor links of rechter verlichting Weet je dat zeker?Bij mijn Picanto gaat het licht ook via de computer, maar heb ik wel degelijk zekeringen voor zowel de linker als de rechter koplamp... Quote
xtra40 Geplaatst 31 December, 2018 Geplaatst 31 December, 2018 Weet je dat zeker?Bij mijn Picanto gaat het licht ook via de computer, maar heb ik wel degelijk zekeringen voor zowel de linker als de rechter koplamp...Ik had eerst de zekering lijst even geraadpleegd staat er niet tussen geen een licht behalve remlicht schakelaar zekering en toen schoot me het verhaal van de uitgebrande BCM te binnen van mensen die xenon hadden ingebouwd Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.