Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

0 punt electriche buitenspiegel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

mijn Electrische rechter buitenspiegel klapt niet meer goed in en uit. Het is net of het 0 punt zoek is. Nu probeer ik hem open te halen maar kom niet tot bij het motortje. Ik heb op oude topics gekeken maar die verwijzen naar de Kia site. Helaas is dit een betaal site geworden. Kan iemand mij helpen hoe ik dit 0 punt weer terug krijg, of hoe ik bij het motortje kan komen?

bij voorbaat dank 

Geplaatst

Ik ben niet bekend met de Sorento, maar meestal draaien de motortjes vol open of vol dicht, tot de eindstop. Er is dus geen "nulpunt".

Als je spiegel door bijv. een wasstraat inklapt kun je dan vaak de knop op inklappen zetten, even wachten tot de andere spiegel in ingeklapt en dan weer uitklappen, zodat de spiegel weer door het motortje wordt "meegenomen".

Wat gaat er bij jou precies mis dan?

Geplaatst

Hoi,

bedankt voor je reactie. Wat er bij mij gebeurd is dat met uitklappen de motor door blijft draaien. Dan knakt er 2x iets bij de spiegel (klapt de spiegel weer iets in)tot het motortje stopt. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...