Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi! Sinds kort ook in het bezit van een Kia Rio 4 (2018) en ik wil een subwoofer gaan plaatsen. Heeft iemand enig idee waar ik de RCA connectors van mijn sub op kan aansluiten? Ik weet dat er iets als een line-adapter bestaat, om hoge tonen naar lage tonen om te zetten, moet ik deze gebruiken bij de Rio 4? Of zijn er betere oplossingen?

Ik hoor graag jullie mening.

Geplaatst

inderdaad deze zul je zelf met een adaptor moeten maken door deze tussen je speaker draden te solderen 

tenzij je een subwoover neemt waar je direct je speaker uitgang en op kunt aansluiten

Geplaatst
Zojuist, WickedMaster zei:

Bedankt voor het snelle antwoord. Welke speakers kan ik het beste pakken? De front, of rear speakers?

beste op de achter speakers 

Geplaatst

Zitten er in jullie Rio ook tweeters ter hoogte van de buitenspiegels? Er zit een roostertje maar of daar een speaker achter zit geen idee. Kan niet horen of het geluid daar ook vandaan komt.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Geplaatst
2 minuten geleden, WMH70 zei:

Zitten er in jullie Rio ook tweeters ter hoogte van de buitenspiegels? Er zit een roostertje maar of daar een speaker achter zit geen idee. Kan niet horen of het geluid daar ook vandaan komt.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Yup, heb ik. Komt ook geluid uit.

Geplaatst
2 uur geleden, xtra40 zei:

conector A dat is de stekker op de onderste foto alle 8 dikkere draden aan de linker kant ?

Rode kabel van connector A doorgeknipt, en dat was inderdaad van de linker achterspeaker. Morgen de rest even regelen. 

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 18-2-2019 om 23:17, WickedMaster zei:

Rode kabel van connector A doorgeknipt, en dat was inderdaad van de linker achterspeaker. Morgen de rest even regelen. 

Hoe is dit afgelopen? Ik heb ook nog een actieve sub liggen die maar al te graag in mijn Rio 4 wilt. :D

Geplaatst
Op 15-4-2019 om 17:15, VictorV zei:

Hoe is dit afgelopen? Ik heb ook nog een actieve sub liggen die maar al te graag in mijn Rio 4 wilt. :D

zal hem wel gelukt zijn is al na 20 februari niet meer online geweest 

• 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...