Solution Botje1990 Posted October 24, 2021 Solution Posted October 24, 2021 Hallo allemaal, dit is mijn eerst vraag op dit forum. ik heb een Kia sportage uit 2014 en ik heb een andere radio gekocht met Android / apple carplay. Het is een Kenwood. Nu heb ik Plek om mijn stekker van mijn versterker in te pluggen. Wie weet hoe je dit op kunt lossen? Zie foto voor het stekkertje. groet, Michel Quote
Botje1990 Posted October 24, 2021 Author Posted October 24, 2021 35 minuten geleden, Botje1990 zei: Hallo allemaal, dit is mijn eerst vraag op dit forum. ik heb een Kia sportage uit 2014 en ik heb een andere radio gekocht met Android / apple carplay. Het is een Kenwood. Nu heb ik geen Plek om mijn stekker van mijn versterker in te pluggen. Wie weet hoe je dit op kunt lossen? Zie foto voor het stekkertje. groet, Michel Quote
Murcielaygo Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Is dat van de versterker? Dat model plug doet mij eerder denken aan een USB-poort... Quote
Recommended Posts