Cees1999 Geplaatst 26 Februari, 2019 Geplaatst 26 Februari, 2019 Goedemiddag, daar ben ik weer Ik heb een Kia rio uit 2012 (Nu weet ik niet precies wat mijn modelnummer is, dus als je wilt kan je mijn Kentekenchecken.) Graag zou ik willen weten uit wat voor keuze radio fronts ik heb, en graag op www.aliexpress.nl aan gezien ik er zelf niet uit kom, qua verschillende opties en keuze's enz. Liefste heb ik navigatie en alles erop en eraan. Ik hoor graag van jullie! Cees. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Februari, 2019 Geplaatst 26 Februari, 2019 jij hebt een kia rio UB dus alles wat je opzoekt moet zijn voor een rio UB bouw jaar even op letten is van 2011 tot 2015 tioen kwam de face lift en deze hebben net ff een ander radio front het verschil zit hem in de kachel roosters en gevaren licht knop let hier even goed op verder is het persoons gebonden de ene wil graag android en de andere win CE sterkte met zoeken er is te veel om dat voor een ander te bepalen kijk ook eens even bij www.witson.com deze heeft heel wat soorten die je ook op ebay en alliexpress kunt vinden Quote
Cees1999 Geplaatst 26 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2019 (aangepast) Super! Bedankt, want ik wilde van alles bestellen. maar toen wist ik niet zeker wat voor model ik had. En waar ik precies naar moet kijken, maar dit maakt het een stuk duidelijker nogmaals dank. dus die Kia Rio 3? of de kia rio UB 3? 26 Februari, 2019 aangepast door Cees1999 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.