Gast Hameleers Geplaatst 17 Juli, 2009 Geplaatst 17 Juli, 2009 waarvoor is het groene H'tje, gaat dat pas branden als de 4wd wordt ingeschakeld of zo iets? Quote
bigwade Geplaatst 17 Juli, 2009 Geplaatst 17 Juli, 2009 Wat heb je nou net zelf geschreven ?? en waar lijkt een "H" tje op ? Quote
Gast Hameleers Geplaatst 17 Juli, 2009 Geplaatst 17 Juli, 2009 Hallo, Dat begrijp ik wel, maar mijn vraag is eigenlijk hoe, wat, wanneer en waarom hij al dan niet gaat branden, ik weet dat die even aangaat bij het op contact zetten, maar daarna......... Quote
bigwade Geplaatst 17 Juli, 2009 Geplaatst 17 Juli, 2009 Hoi, heb zelf een 2wd maar ik vermoed als je de 4wd inschakelt, dat lampje gaat branden, net als bij gebruik van CrControl. Lees je "verse" boekje anders even... Staat er vast in. grtz Frank Quote
Gast Hameleers Geplaatst 17 Juli, 2009 Geplaatst 17 Juli, 2009 Heb ik al gedaan, maar dat staat verder ook niets in behalve dat deze even aangaat als hem op contact zet, de 4wd werkt alleen als dat nodig is en dan alleen beneden de 40 km/u daarboven schakelt deze vanzelf uit, de 4wd lock werkt ook alleen maar beneden de 40 km/u om de 50%-50% verdeling te krijgen in elk geval bedankt voor de informatie!! Quote
bigwade Geplaatst 17 Juli, 2009 Geplaatst 17 Juli, 2009 misschien dat een 4wd-er je beter kan helpen. Zou me iig geen zorgen maken. Verder zijn we hier dol op foto's grtz Frank Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.