DDijk Geplaatst 30 Juli, 2019 Geplaatst 30 Juli, 2019 Hallo, Sinds kort de eigenaar van Picanto 1.0 uit 2012. Sinds vorige week is de zekering (onder de motorkap) van mijn airco 2x doorgebrand. De airco wordt wel goed koud (wanneer hij het doet) en maakt naar mijn mening geen vreemd geluid. Daarnaast zie ik ook geen kabelbreuk o.i.d. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb nu nogmaals een nieuwe zekering geplaatst maar verwacht niet dat deze het lang gaat houden. Alvast dank voor jullie hulp! Gr Van Dijk Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 Juli, 2019 Geplaatst 30 Juli, 2019 Wat in mijn ervaring het vaakst fout gaat is de bedrading van de koppeling voor op de compressor.Als die in orde is, is vaak de koppeling zelf het probleem, zelf zou ik dat proberen door te meten met een stroommeter, maar die moet je dan wel hebben... Quote
DDijk Geplaatst 30 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2019 Oke, zal er vanavond eens naar kijken! Heb jij dit probleem eerder gehad? Hoe is het uiteindelijk opgelost? Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 Juli, 2019 Geplaatst 30 Juli, 2019 Niet persoonlijk gehad en ook niet bij een Kia, maar in een autoclub waar ik lid van was kwam iets vergelijkbaars wel eens voor.En omdat de constructie van A/C compressors niet echt anders is tussen diverse automerken is DAT hetgeen IK zou nakijken. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.