Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Even voorstellen !!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, ik ben Ton en na vele proefritten met diverse merken heb ik mijn keuze laten vallen op de Kia Niro Dynamicplus 2019. Wat een geweldige ruime en stille auto. Binnenkort ophalen en daarna genieten !!

• Like 2
Geplaatst

Welkom Ton,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Niro. Ik heb er een tijd geleden ook 1 gehad, maar ik kan je vertellen het is best lastig om een Niro weer in te ruilen. Alles klopt aan die auto.

Ik wens je veel veilige en plezierige km’s toe.

Ps: De sportstand is wel eens leuk bij het stoplicht, haha.

• Like 1
Geplaatst
42 minuten geleden, JaapW zei:

Welkom Ton,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Niro. Ik heb er een tijd geleden ook 1 gehad, maar ik kan je vertellen het is best lastig om een Niro weer in te ruilen. Alles klopt aan die auto.

Ik wens je veel veilige en plezierige km’s toe.

Ps: De sportstand is wel eens leuk bij het stoplicht, haha.

Wat bedoel je met lastig inruilen? Dat ben ik niet van plan hoor !!!

Geplaatst

Nee, ik bedoelde dat als je een Niro hybride hebt en na wat jaren wil je hem gaan inruilen voor een andere auto, dat het dan erg lastig wordt. Want ik kan in die prijsklasse geen betere auto bedenken.

• Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst
Op 16-8-2019 om 22:12, Rito zei:

Hallo, ik ben Ton en na vele proefritten met diverse merken heb ik mijn keuze laten vallen op de Kia Niro Dynamicplus 2019. Wat een geweldige ruime en stille auto. Binnenkort ophalen en daarna genieten !!

gefeliciteerd veel toffe en veilige kilometers!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...