A.J. Belanda Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Donderdag 22 augustus mijn nieuwe Kia Niro mogen ophalen. Het is een DynamicPlusLine geworden. Het is nog erg puzzelen om alles goed in te stellen, veel mogelijkheden. Ik heb er pas 220 km opzitten, dus veel kan er nog niet over vertellen. Daarbij had ik mijn Mazda CX3 ingeruild waar ik ook heel fijn in heb gereden. Quote
Specialmade Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 5 minuten geleden, A.J. Belanda zei: Donderdag 22 augustus mijn nieuwe Kia Niro mogen ophalen. Het is een DynamicPlusLine geworden. Het is nog erg puzzelen om alles goed in te stellen, veel mogelijkheden. Ik heb er pas 220 km opzitten, dus veel kan er nog niet over vertellen. Daarbij had ik mijn Mazda CX3 ingeruild waar ik ook heel fijn in heb gereden. Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Niro. Als je vragen hebt dan is dit forum de uitgelezen mogelijkheid om ze hier te stellen. Quote
Maximiliaan71 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 1 uur terug, A.J. Belanda zei: Donderdag 22 augustus mijn nieuwe Kia Niro mogen ophalen. Het is een DynamicPlusLine geworden. Het is nog erg puzzelen om alles goed in te stellen, veel mogelijkheden. Ik heb er pas 220 km opzitten, dus veel kan er nog niet over vertellen. Daarbij had ik mijn Mazda CX3 ingeruild waar ik ook heel fijn in heb gereden. Proficiat. Foto misschien? Benieuwd naar de kleur. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.