Richard Limburg Geplaatst 7 September, 2019 Geplaatst 7 September, 2019 Is er iemand die ervaring heeft met de tassen sets?? Zodat je je kofferruimte optimaal kun gebruiken?. https://www.alleskanmee.nl/Carbags-tassenset-Kia-Stonic-(YB)-2017-(zonder-verstelbare-laadvloer)?gclid=Cj0KCQjwqs3rBRCdARIsADe1pfSuu4bbOV_bZwLfoJ536Wjahhhsmf-ZLcryACL9Uhwpx1jkax_x77kaAmthEALw_wcB Quote
JaapW Geplaatst 7 September, 2019 Geplaatst 7 September, 2019 Heb daar geen ervaring mee. Het ziet er wel handig uit. Toch heb ik altijd liever dat ik mijn achterbak niet optimaal benut met alleen maar tassen. Ik koop onderweg ook nog wel is wat. Quote
Richard Limburg Geplaatst 8 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2019 10 uur geleden, JaapW zei: Heb daar geen ervaring mee. Het ziet er wel handig uit. Toch heb ik altijd liever dat ik mijn achterbak niet optimaal benut met alleen maar tassen. Ik koop onderweg ook nog wel is wat. Jaap.. we zijn maar met z'n 3en.. dus kan altijd een deel van de bank plat leggen.. hoop hier eigenlijk mee te voorkomen dat we te vel mee nemen.. dit jaar ook. 3 personen op vakantie met onze ceed sw. ieder een groot koffer en. met 1,5 koffer schoon spul terug komen...... ik moet de koffertuimte van de ceed sw zeker niet vergelijken met die van de stonic.. maar wil niet alle gaatjes opvullen met schoenen. jassen etc Quote
Richard Limburg Geplaatst 26 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2019 Ben lief geweest.. van de kerst man een set kado gekregen.. Super easy om zo de spullen netjes in de wagen te krijgen. Nu wachten tot we op vakantie gaan hahaha 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.