Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb daar geen ervaring mee. Het ziet er wel handig uit. Toch heb ik altijd liever dat ik mijn achterbak niet optimaal benut met alleen maar tassen. Ik koop onderweg ook nog wel is wat.

Geplaatst
10 uur geleden, JaapW zei:

Heb daar geen ervaring mee. Het ziet er wel handig uit. Toch heb ik altijd liever dat ik mijn achterbak niet optimaal benut met alleen maar tassen. Ik koop onderweg ook nog wel is wat.

Jaap.. we zijn maar met z'n 3en.. dus kan altijd een deel van de bank plat leggen.. hoop hier eigenlijk mee te voorkomen dat we te vel mee nemen.. dit jaar ook. 3 personen op vakantie met onze ceed sw. ieder een groot koffer en. met 1,5 koffer schoon spul terug komen......

ik moet de koffertuimte van de ceed sw zeker niet vergelijken met die van de stonic.. maar wil niet alle gaatjes opvullen met schoenen. jassen etc

• 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...