Kruimel Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 Hallo allemaal Sinds eind juli ben ik de trotse eigenaar van een Kia Rio uit laat 2018. Sinds kort merk ik dat de trip( A en B ) meter zichzelf reseten. Dan zie ik --,-- staan. Ook de ..L/100 KM reset zichzelf Weten jullie wat er aan de hand kan zijn ? Quote
Proceed Frankie Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 (aangepast) Na het tanken toevallig? of willekeurige momenten? in het menu zit een instelling waardoor tanken zorgt voor automatische reset 26 September, 2019 aangepast door Proceed Frankie Quote
Joey-Rio Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 Oh ja joh? Waar zit die instelling dan? Ik doe het nu altijd zelf met de reset knop. Quote
Kruimel Geplaatst 27 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2019 11 uur geleden, Proceed Frankie zei: Na het tanken toevallig? of willekeurige momenten? in het menu zit een instelling waardoor tanken zorgt voor automatische reset Gebeurt op willekeurige momenten. Bijvoorbeeld als ik 3/4 van de tank heb leeg gereden. 9 uur geleden, Joey-Rio zei: Oh ja joh? Waar zit die instelling dan? Ik doe het nu altijd zelf met de reset knop. Ben ook benieuwd waar deze optie zit. Ik dacht dat dit alleen op Kia modellen buiten de EU zat. Quote
Proceed Frankie Geplaatst 27 September, 2019 Geplaatst 27 September, 2019 Ergens in het menu uiteraard... weet zo ook niet welke modellen wel en niet stond bij mijn vorige Proceed aan, bij de huidige weet ik het niet eens... Quote
motorfanatic Geplaatst 18 December, 2019 Geplaatst 18 December, 2019 Ik heb dit gehad na een APK keuring, 2weken geleden ,met mijn Kia Rio uit 2012, gekeurd door de dealer, die streepjes ---,---. herken ik, Maar ik krijg ,m niet meer op 0 km. Zoals vroeger! Zit er nieuwe software op? Hij telt nu anders, plus af en toe een onbekend piepje, geen idee wat het allemaal betekent! Het was na die A.P.K. Keuring! Quote
motorfanatic Geplaatst 19 December, 2019 Geplaatst 19 December, 2019 Vanmorgen weer getankt, en gereset , met de hand en alles weer normaal, wel op B gezet, misschien was dat het! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.