Rob18 Geplaatst 31 Oktober, 2019 Geplaatst 31 Oktober, 2019 (aangepast) Ik ben al en jaar aan het stoeien waar ik de documentatiemap opberg. Het dasboardkastje is meteen vol, het bagagenet achter de voorstoel rekt verschrikkelijk uit, de deuren bieden alleen maar ruimte aan flessen, de middenconsole is ook geen optie als je daar een tussenconsole in hebt. Dan maar in de bagageruimte een plek. En dan maar niet te praten over het krankzinnig grote navigatieboek. Toevallig vond ik nu een plek naast mijn voorstoel. De map past precies daartussen. Alsof het voor gemaakt is! 31 Oktober, 2019 aangepast door Rob18 Quote
dropje Geplaatst 2 November, 2019 Geplaatst 2 November, 2019 Ik gooi hem gewoon in die verdeelbak in de kofferbak, of ik laat hem thuis, als ik de verlaagde vloer er in heb. 1 Quote
josb Geplaatst 2 November, 2019 Geplaatst 2 November, 2019 Ik heb de map onder de passagier zetel liggen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.