johnno Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Hallo mijn naam is john, beter bekend bij vrienden als johnno. ik ben sinds vandaag 3-8-03 lid van de kia club nederland en hoop er veel info op te vinden. heb geen klagen over mijn kia rio hij is van 2003 en doet het nog steeds prima, hij heeft zich goed bewezen in oostenrijk ook in de bergen met 15% stijging en meer dus geen klagen, alleen vind ik het een nadeel dat de achterbank niet neerklapbaar is of gedeeltelijk neerklapbaar. nou hoop veel te leren en mischien tot eens . groetjes johnno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Welkom op het forum Johnno. Wens je veel lees en leerplezier. Weet zeker dat je hier het een en ander tegenkomt. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Ook vanuit het Belgische word je van harte welkom geheten op dit gezellig forum. We wensen je veel veilige kilometers met je Rio en veel leesplezier op dit forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Hallo johnno, Na de verwelkoming door twee senioren hier ook nog een hartelijk woord van welkom door een 'jonkie'. Ik heb dit forum pas kort geleden ontdekt, maar heb er al een paar nuttige dingen opgestoken. Bovendien ligt er een berg aan materiaal opgeslagen over nieuwe modellen, technische perikelen en tuning. Wil je als je tijd kunt vinden wat foto's van je Rio uploaden, want ik ben een echte foto-freak en zo zijn er hier nog wel een paar geloof ik. Vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Hoi Johnno, Ik wens je veel plezier met jouw Rio. Weet uit ervaring dat het fijne auto's zijn. Verder wens ik je veel lees en post plezier toe hier op het forum. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defries Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Hallo Johnno, Veel plezier met je Kia en het forum. En stuur gauw eens een foto. Groeten Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash bowned Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 hey welkom op het forum zoals waarschijnlijk al eerder is vermeld foto's zegn meer dan woorden, dus zeker een aantal foto's posten verder veel lees en post plezier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts