Peter97461 Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 Beste, Sorento rijders. Heeft er iemand al de achter bumper van de Sorento gedemonteerd? Ik ben van plan zelf een trekhaak te plaatsen en ben benieuwd of er nog bijzonderheden zijn waar ik op moet letten bij het demonteren? Groetjes, Peter Quote
xurf4xs Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Kijk even op het duitse sorento-forum.de in het archief. Daar vindt je precies hoe je de achterbumper demonteert, een trekhaak monteert enz. Quote
Peter97461 Posted July 10, 2005 Author Posted July 10, 2005 De trekhaak zit er op. Achteraf een fluitje van een cent. (dat is vaak zo) Doordat de auto hoog op de voetjes staat kan je overal makelijk bij. Groet, Peter Quote
Cees mooy Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 De trekhaak zit er op. Achteraf een fluitje van een cent. (dat is vaak zo) Doordat de auto hoog op de voetjes staat kan je overal makelijk bij.Groet, Peter Peter Ik kan het niet vinden op het duitse form, kan jij mij helpen hoe ik de achterbumper eraf kan halen. het liefts met tekening of foto's Groetjes Cees Mooy Quote
ayla Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Hoi, Hier nog iemand met dezelfde vraag, alhoewel de auto nog niet voor de deur staat. Heeft iemand hier foto's van of een beschrijving. Zit de inkeping bv al in de bumper (aan de binnenzijde) of moet je die nog zelf aftekenen? En zo ja of nee, hoe hebben de leden hier dit eruit gehaald? Groet ron Quote
Recommended Posts