LeoK Geplaatst 30 November, 2019 Geplaatst 30 November, 2019 Sinds kort in bezit van kia ceed 2014, voor heen een rio gehad. Nu merk ik dat de ramen beslaan met de airco aan en dit probleem niet gehad bij de rio. Nu heb ik op het net gelezen dat de opvangbak/afvoerslang verstopt kan zitten. Heeft iemand anders dit probleem ook al een gehad en wat kan ik hier aan doen. Ik neem aan dat als deze weer vrij is dat de ramen niet meer beslaan..... Mvg. Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 November, 2019 Geplaatst 30 November, 2019 Hou je er rekening mee dat bij lage buitentemperaturen (4°C of minder) de A/C niet KAN werken en dus ook niet zal ontvochten? Quote
LeoK Geplaatst 1 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 December, 2019 Ontwasemen zal de airco altijd doen. Alleen de vraag is waarom hij de condens weer terug de auto in blaast. Als ik wist waar alles zat en waar de afvoerbak/slang zit dan kon ik die eens schoon maken. Quote
LeoK Geplaatst 1 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 December, 2019 Update..... Lees inderdaad dat bij sommige auto's de airco niet werkt onder de 4 Gr. Waarom heb ik bij m'n vorige auto ( kia rio) daar geen last van gehad vraag ik me af. En ik had nooit geslagen ramen. Maar goed. Ik ga eens navraag bij de dealer doen en kijken wat zij te vertellen hebben. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.