Jump to content
Onderdelenshop24.com

EINDELIJK !!! Kia's released

Recommended Posts

Posted

Eindelijk na maanden wachten heb ik dan mijn Carens. Curator had 'm vrijgegeven en nu kan ik dan de weg op met m'n zwarte Carens 2.0 CVVT X-ecutive :-D

Rijdt geweldig, alleen jammer dat Kia denkt dat als je een 7 zitter hebt ook altijd de achterste rij op staat en er dus standaard geen afdek hoes in zit :-( Misshien toch nog maar even de 395 Euries uit geven voor die hoes.

Verder rijd ie geweldig, nog 500km en ik kan op gas gaan rijden, dus dat scheelt dan ook weer ;)

Posted

Er zit al een gas tank in, maar de eerste 1000km moet op benzine gereden worden, vandaar. Zal morgen eens een fotootje maken van mijn nieuwe trots :cool:

Posted

Ik wens je heel veel rijplezier met je nieuwe Carens MarcB.

Ben benieuwd naar de Foto's en de verhalen in de toekomst.

Groetjes,

Relena

Posted

Ik vanuit Het Belgische land wens ik je van harte welkom op het forum (Als ik dat al niet gedaan heb) en vooral veel rijplezier met je Carens.

En zoals de rest bn ik ook dol op mooie foto's met mooie auto's (met of zonder mooie dames ;) )

Posted

De camera op m'n iPAQ laat me even in de steek :-(

Maar dit is wat ik heb:

Carens 2.0 CVVT X-ecutive

Kleur : Black Cherry Mica

Extra's :

- Trekhaak 7/13 polen

- Cruise Control

- Blaupunkt Hamburg MP68

- Gas installatie

Helaas geen getinte ramen achter. Toen ik hoorde dat de levertijd 5 tot 7 maanden was en dat er een op de boot stond als demo model heb ik mijn dealer gezegd: Pakken als je 'm kan. Dus wel een 2009 model maar niet geheel volgens de huidige 2009 specificaties. Vandaar geen ingebouwde 2 din radio met bediening ingebouwd in het stuur maar de Blaupunkt (betaalt door de dealer) met apparte Blaupunkt bediening op het stuur.

Posted

Je mag gerust zeggen dat je een complete en mooie wagen hebt.

En zou de IPAQ toch nog gewillig zijn ben ik nog steeds benieuwd hoe ie er uitziet.

Zwart is en blijft toch een mooie kleur zeker als je een 7 zitter hebt.

Groetjes,

Relena

Posted

Hier dan een paar foto's, spiegeltjes dicht :cool:

[ATTACH]223[/ATTACH]

[ATTACH]224[/ATTACH]

ik heb ze nogal wat moeten verkleinen om aan de maximale grote van de foto's te voldoen, dus hoop dat ze nog een beetje zichtbaar zijn :wink:

post-1493-1297852818,12_thumb.jpg

post-1493-1297852818,28_thumb.jpg

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo MarcB,

Mooie wagen! De foto's mogen dan volgens de forum-voorschriften niet groter zijn dan 195 kB, ze zien er toch prima uit. Ik wens je vele plezierige en veilige kilometers met de Carens.

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Posted

Ziet goed uit MarcB,

zoals ik al eerder schreef is het een wagen die iedereen mag zien.

Mooi met die chroom accenten.

Nog veel plezier ermee en blijf ons op de hoogte houden hoe ie rijdt.

Groetjes,

Relena