emmer Geplaatst 22 Februari, 2020 Geplaatst 22 Februari, 2020 Hallo, Ik heb een account aangemaakt omdat ik wat advies wil. Ik heb een Cee'd SW en stoor me al een tijdje aan viezigheid onder een sticker bij de deur aan de achterbank. Het lijkt een soort beschermsticker te zijn. Weet iemand waar deze voor dient en of hem zelf evt kan vervangen? Ik kan het als los onderdeel nergens vinden. Ik heb een foto bijgevoegd voor de duidelijkheid. Alvast bedankt! Quote
martijnmarleen Geplaatst 23 Februari, 2020 Geplaatst 23 Februari, 2020 Als ik bij mijn auto kijk lijkt het een bescherm folie. Maar als ik voel lijkt het er op te zijn gespoten denk ikVerstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Februari, 2020 Geplaatst 23 Februari, 2020 Het is beschermfolie.Waar blijkbaar vocht onder de tand is gekropen, dat is gaan schimmelen. Schoonmaken zal dus niet lukken want het zit ONDER de tand van de sticker.Die zou je kunnen verwijderen, maar dan mis je bescherming daar en ik weet ook niet of er een lijmlaag achter blijft. Quote
emmer Geplaatst 23 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2020 Denk dat ik er toch maar eens mee langs de dealer ga dan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.