Ga naar inhoud
Marjooosterbaan

Onderdelen verkopen van Kia Pregio

Aanbevolen berichten

Ik heb een Kia Pregio Diesel van 2001. Er zit sinds mei een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsplaat. Er zijn nu problemen met de brandstoftoevoer. Ik heb besloten hem niet meer te laten repareren.

Weet iemand hoe en waar ik de bruikbare onderdelen (vooral de versnellingsbak, dus) nog tegen een redelijke prijs kan verkopen?

Bedankt voor de moeite.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kun je hem niet inruilen??

Zeker op vertoon van de facturen van de reparaties lijkt mij dat je zeker wel een redelijke prijs terug kunt krijgen voor de gehele auto. Wat zij er dan mee doen is dan hun probleem...

Groetjes,

Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een Kia Pregio Diesel van 2001. Er zit sinds mei een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsplaat. Er zijn nu problemen met de brandstoftoevoer. Ik heb besloten hem niet meer te laten repareren.

Weet iemand hoe en waar ik de bruikbare onderdelen (vooral de versnellingsbak, dus) nog tegen een redelijke prijs kan verkopen?

Bedankt voor de moeite.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo.

Ik weet niet of u de bus nog heeft maar ik ben nog op zoek naar een goede rechter voor deur en een schuif deur

bij mij zit er behoorlijk roest op .

vriendelijke groet Frank

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo.

Ik weet niet of u de bus nog heeft maar ik ben nog op zoek naar een goede rechter voor deur en een schuif deur

bij mij zit er behoorlijk roest op .

vriendelijke groet Frank

is dit niet bij elke pregio van die reeks? lol ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.