Marjooosterbaan Geplaatst 12 Augustus, 2009 Geplaatst 12 Augustus, 2009 Ik heb een Kia Pregio Diesel van 2001. Er zit sinds mei een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsplaat. Er zijn nu problemen met de brandstoftoevoer. Ik heb besloten hem niet meer te laten repareren. Weet iemand hoe en waar ik de bruikbare onderdelen (vooral de versnellingsbak, dus) nog tegen een redelijke prijs kan verkopen? Bedankt voor de moeite. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 12 Augustus, 2009 Geplaatst 12 Augustus, 2009 Kun je hem niet inruilen?? Zeker op vertoon van de facturen van de reparaties lijkt mij dat je zeker wel een redelijke prijs terug kunt krijgen voor de gehele auto. Wat zij er dan mee doen is dan hun probleem... Groetjes, Peter Quote
Marjooosterbaan Geplaatst 13 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2009 we krijgen alleen 1250 euro bij aanschaf van een andere Kia. maar we willen eigenlijk een andere auto kopen nu. vertrouwen een beetje verloren. Quote
adventure Geplaatst 31 Augustus, 2011 Geplaatst 31 Augustus, 2011 Ik heb een Kia Pregio Diesel van 2001. Er zit sinds mei een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsplaat. Er zijn nu problemen met de brandstoftoevoer. Ik heb besloten hem niet meer te laten repareren. Weet iemand hoe en waar ik de bruikbare onderdelen (vooral de versnellingsbak, dus) nog tegen een redelijke prijs kan verkopen? Bedankt voor de moeite. Quote
adventure Geplaatst 31 Augustus, 2011 Geplaatst 31 Augustus, 2011 Hallo. Ik weet niet of u de bus nog heeft maar ik ben nog op zoek naar een goede rechter voor deur en een schuif deur bij mij zit er behoorlijk roest op . vriendelijke groet Frank 1 Quote
ward_loves_kia Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Hallo. Ik weet niet of u de bus nog heeft maar ik ben nog op zoek naar een goede rechter voor deur en een schuif deur bij mij zit er behoorlijk roest op . vriendelijke groet Frank is dit niet bij elke pregio van die reeks? lol ;p Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.