Marjooosterbaan Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Ik heb een Kia Pregio Diesel van 2001. Er zit sinds mei een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsplaat. Er zijn nu problemen met de brandstoftoevoer. Ik heb besloten hem niet meer te laten repareren. Weet iemand hoe en waar ik de bruikbare onderdelen (vooral de versnellingsbak, dus) nog tegen een redelijke prijs kan verkopen? Bedankt voor de moeite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Kun je hem niet inruilen?? Zeker op vertoon van de facturen van de reparaties lijkt mij dat je zeker wel een redelijke prijs terug kunt krijgen voor de gehele auto. Wat zij er dan mee doen is dan hun probleem... Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjooosterbaan Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 we krijgen alleen 1250 euro bij aanschaf van een andere Kia. maar we willen eigenlijk een andere auto kopen nu. vertrouwen een beetje verloren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adventure Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Ik heb een Kia Pregio Diesel van 2001. Er zit sinds mei een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsplaat. Er zijn nu problemen met de brandstoftoevoer. Ik heb besloten hem niet meer te laten repareren. Weet iemand hoe en waar ik de bruikbare onderdelen (vooral de versnellingsbak, dus) nog tegen een redelijke prijs kan verkopen? Bedankt voor de moeite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adventure Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Hallo. Ik weet niet of u de bus nog heeft maar ik ben nog op zoek naar een goede rechter voor deur en een schuif deur bij mij zit er behoorlijk roest op . vriendelijke groet Frank 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward_loves_kia Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Hallo. Ik weet niet of u de bus nog heeft maar ik ben nog op zoek naar een goede rechter voor deur en een schuif deur bij mij zit er behoorlijk roest op . vriendelijke groet Frank is dit niet bij elke pregio van die reeks? lol ;p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts