Thoppie Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 Hallo, Ik heb via AliExpress een Kia Rio dakmicrofoon gekocht en wil deze graag aansluiten. Deze bedrading zou al in de A-styl moeten zitten. Nu heb ik vandaag de A-styl opengemaakt en kwam ik er achter dat er drie draden naar het dak lopen: een blauwe, een rode en een zwarte. Iets in mij wil heel graag dat die zwarte en rode van de microfoon zijn, maar ik weet dat niet zeker. Heeft één van jullie hier ervaring mee? Ik zal het draadje moeten doorknippen en moeten vastsolderen aan de nieuwe microfoon, dus ik ben wat voorzichtig met uitproberen. Groeten, Thomas Quote
bram_28 Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 Hier moet je mee uit de voeten kunnen Gaat dit ook op om de originele microfoon aan te sluiten op aftermarket radio?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 dit is de orginele aansluit punt voor de orginele radio Quote
Thoppie Geplaatst 2 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2020 1 uur geleden, xtra40 zei: Hier moet je mee uit de voeten kunnen Thanks! Heb je ergens de originele bron van dit plaatje? Ik maak morgen de a-stijl weer open en wil dan wel graag weten welke drie kabeltjes het nou zijn. Uit mijn hoofd waren het 1, 2 en 3, dus dat is niet al te prettig, maar ik heb geen idee of dat klopt (want geen idee wat 2 en 3 zijn). Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 dit heb ik ooit eens bij een microfoon gekregen heb ook plaatje van de stekkers achter de radio mischien heb je daar ook wat aan Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 Zijn de drie kabeltjes die er liggen niet van het binnenlicht?Voeding, massa en schakeldraad (naar massa). Quote
Davey Stikkers Geplaatst 3 Mei, 2020 Geplaatst 3 Mei, 2020 Hallo, ik heb sinds gisteren een standard Kia Rio radio met bt functie in me auto gezet. Ik had hier voor ook een standard radio maar dan zonder bt functie. Alles werkt perfect alleen als ik mensen bel horen ze mij niet, ik kan nergens vinden waar de aansluiting zit voor een microfoon. Iemand misschien tips of zelf ook hier ervaringen mee? Mijn auto : Kia Rio 3 2011 1.2 CVVT plus pack Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Mei, 2020 Geplaatst 3 Mei, 2020 Je hebt geen microfoon, dus dat ze je niet horen is logisch.De aansluiting is geïntegreerd in de radio-stekkers, je moet dus zoeken naar een pinning van die stekker en dan een geschikte mic. aansluiten. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2020 Geplaatst 3 Mei, 2020 1 uur geleden, Davey Stikkers zei: Hallo, ik heb sinds gisteren een standard Kia Rio radio met bt functie in me auto gezet. Ik had hier voor ook een standard radio maar dan zonder bt functie. Alles werkt perfect alleen als ik mensen bel horen ze mij niet, ik kan nergens vinden waar de aansluiting zit voor een microfoon. Iemand misschien tips of zelf ook hier ervaringen mee? Mijn auto : Kia Rio 3 2011 1.2 CVVT plus pack ik heb jou topic even samen gevoegd met deze daar het eigenlijk de zelfde vraag is ik denk dan ook dat je met de hier gegeven antwoorden wel uit de voeten kunt Quote
Davey Stikkers Geplaatst 3 Mei, 2020 Geplaatst 3 Mei, 2020 Top Dankje wel! Ga straks is even kijken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.