Targa Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Ik ben in het ruim twee jaar in het bezit van een KIA Ceed 1.6 CRDI 115 PK . Alles er op en eraan. Waaronder radionavigatie van KIA. Tot op heden is er nog steeds geen kaart update geweest. Quote
snostu Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 welke navigatie zit erin? heb je ook al op de site gekeken van het navigatiesoftware of navigatie fabrikant? Bij mij zit een pioneer navigatie ingebouwd, daar zijn al enkele updates voor beschikbaar. Quote
KiaDennis Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Vanaf ongeveer half juli is er bij de dealer de update cd beschikbaar voor 2008/2009, de vorige waren van 2006/2007. Wat de exacte levertijd hierop is weet ik, maar de dealer kan ze bestellen. Quote
Giovanny Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 De inbouw navigaties systemen van Pioneer met uitzondering van de nieuwe BT310 zijn zeer diefstal gevoelig. Vind de BT310 persoonlijk niet zo mooi en handig. Ik zit zelf aan een JVC NX7000 of een NT 1 te denken . Iemand van jullie hier al wat ervaring mee. Ik ben met name benieuwd naar de stuur bedieningsmogelijkheden. Quote
djeed Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Bij mij zit een pioneer navigatie ingebouwd, daar zijn al enkele updates voor beschikbaar. Zijn deze updates gratis te downloaden? Quote
Giovanny Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Vast wel, of ze legaal zijn, is een tweede, kun jij het best bij je dealer vragen denk ik Quote
Recommended Posts