Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ervaringen met de Kia Pro_Cee'd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
De meesten ronden een rotonde. Jij dacht natuurlijk d'rop en d'rover.:mrgreen:

jaja.. zon nutteloze rotonde daarzo.. liggen klinkers in het midden op dezelfde hoogte als het asfalt.. dus dr op en dr over ging vrij simpel ;)

maar ook ronden over de rotondes ging goed

Geplaatst

Ik heb mijn ProCeed vanaf maart 2009 en het is een 1.4 ISG, het verbruik is 1:13,5 en dat met haast alleen stadrijden valt best mee.

Ik heb er nu 9800km mee gereden en heb geen prolemen ( wel doet het ISG het soms niet )

Ik vind het nog steeds een fijne en mooie wagen die zeker niet duur is voor hetgeen geboden wordt!!

Gr, en fijne feestdagen met veilige kilometers in het nieuwe jaar.

Zijn er meer mensen met ISG problemen??

JJWW810

Geplaatst
Ik heb mijn ProCeed vanaf maart 2009 en het is een 1.4 ISG, het verbruik is 1:13,5 en dat met haast alleen stadrijden valt best mee.

Ik heb er nu 9800km mee gereden en heb geen prolemen ( wel doet het ISG het soms niet )

Ik vind het nog steeds een fijne en mooie wagen die zeker niet duur is voor hetgeen geboden wordt!!

JJWW810

Er zijn geen echte problemen met het ISG, er zijn gewoon bepaalde voorwaardes waar aan voldaan moet worden voor het systeem werkt.

zover ik nu begrijp: Buiten temperatuur, Accu laad conditie, kachel stand (ventilator stand 4 werkt ISG niet).

Geplaatst

JJWW810

Zoals jantje het al zegt, zijn er niet echt problemen er mee. Ik begreep van een kia monteur wel dat de oudere versie van de KIA ISG (dus voor september 2009) wel iets minder gevoelig is afgesteld waardoor de "altinator" sneller kapot kan gaan. Maar dit onderdeel valt binnen de 7 jaar garantie periode, daarna niet meer. Volgens de monteur zou dit in de nieuwe versie zijn verholpen door de ISG aan nog meer voorwaarden te koppelen waardoor hij minder vaak aanslaat dan bij de oudere versie. Het af en toe uitschakelen van de ISG in bijv deze koudere omstandigheden heeft wel nut.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb nu ongeveer de pro ceed al een half jaar, Mijn eerste auto, Heb er ook mijn rijbewijs mee gehaald dus ik weet ook niet echt hoe anderre auto's rijden maar ik ben zeer zeer tevreden over deze auto, Ik vond het verbruik ook wel wat hoog maar ik heb mijn dieseltje 1.6 laten chippen en sins dien kan ik hem echt super maar ook super zuinig laten rijden, Dan klopt het verbuik van de brochure wel.

Ik vind de weg ligging wel een beetje slechter, Door de extra pk's springt mijn ESP nogal heel snel op bij het optrekken.

Over de schakelbak, Het enige waar ik soms last van heb is hem in 3de krijgen, Gaat soms wat stroef.

Voor de rest een TOP auto.

Geplaatst

file rijden is ook een ramp met de pro'ceed ben ik vandaag achter gekomen.

Hij loopt gigantisch te hobbelen als je in een lage versnelling met een continu gelijk laag toerental rijdt :-( ongeveer 20 in ze 2 en lager dan dat.

• 3 weken later...
Geplaatst
pracht van een wagen maar ja het verbruik loopt aardig op als je door geeft ik ben dir weekend van brugge naar brussel gereden rond de 160 a 180 km/h en het verbruik zat op een 8.5 liter ik vind dit meevallen maar sommige vinden dit veel

8.5l vind ik ook goed meevallen.

Nu met m'n Pro_Cee'd zit ik ook daar rond.

M'n vorige auto, een Corsa C Sport 1.3 cdti van 2005 met 69.5 pk had een verbruik van rond de 13l !!! Dat hebben jullie goed gelezen: 13l :? dat noem ik pas veel..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...