Gast GreyGriffin Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 Hallo Jeroen, Weet je intussen al een afleveringsdatum? Hou het wachten nog even vol, het zijn de laatste loodjes! Groet van GreyGriffin Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 2 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2009 (aangepast) 2 November, 2009 aangepast door phoenix_jeroen Extra foto's Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 2 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2009 Is het die witte............??? ja hahaha Quote
bigwade Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Je kunt em altijd nog over laten spuiten, haha ! Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 2 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2009 Je kunt em altijd nog over laten spuiten, haha ! gelukkig sta ik achter mijn keuze... Quote
Smart Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Jeroen, een hele mooie auto heb je gekocht. Ik feliciteer je echter pas wanneer hij is afgeleverd! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Jeroen, hij ziet er flitsend uit! groet, GreyGriffin Quote
bigwade Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Nee wit is niet mooi maar phoenix_jeroen vindt dat mooi en dat is ok Quote
Smart Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Nee wit is niet mooimaar phoenix_jeroen vindt dat mooi en dat is ok Quote
Peterrrrr Geplaatst 3 November, 2009 Geplaatst 3 November, 2009 Echt heel erg dik, wit is voor de pro Cee'd Quote
Smart Geplaatst 3 November, 2009 Geplaatst 3 November, 2009 Echt heel erg dik, wit is voor de pro Cee'd Quote
Peterrrrr Geplaatst 3 November, 2009 Geplaatst 3 November, 2009 Tja, smaken verschillen he ! Ik vind een pro cee'd met 4 cm verlaging en 18" donkere wielen echt af. Evt. een zwart dak voor de accentjes maar goed, tis mijn pro Cee'd niet Quote
Smart Geplaatst 3 November, 2009 Geplaatst 3 November, 2009 Tja, smaken verschillen he ! Ik vind een pro cee'd met 4 cm verlaging en 18" donkere wielen echt af. Evt. een zwart dak voor de accentjes maar goed, tis mijn pro Cee'd niet Ja, dat kan mij ook bekoren. En zoals ik al eerder opperde, iets meer zwartaccenten. Een beetje Ying Yang zeg maar....... Quote
Gast Jantje Geplaatst 3 November, 2009 Geplaatst 3 November, 2009 Ik had hem voor het eerst gezien in het wit. Inderdaad 1 van de mooiste kleuren. Alhoewel ik dan wel de achterlichten zal laten verduisteren, maar dat is dan ook weer mijn smaak. Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 6 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2009 Hij staat voor de deur! Quote
Smart Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Hij staat voor de deur! Hahahahaha, jouw bericht is zo maagdelijk wit dat ik de auto binnen de kaders aan het zoeken was...... Quote
phoenix_jeroen Geplaatst 7 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2009 Ik vind hem echt heerlijk rijden, alleen dat ISG moet ik nog onder controle krijgen. En verder een goede wegligging. Super! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 Hallo Jeroen, Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je er dit weekend mee uit rijden gaat. Wens je veel veilige en plezierige kilometers met de nieuwe aanwinst. Groet van GreyGriffin Quote
Relena Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 Gefeliciteerd Jeroen en nog heeeeeeeeeeeeel veel heerlijke kilometers gewenst. Groetjes, Relena Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.