Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Jeroen,

Weet je intussen al een afleveringsdatum? Hou het wachten nog even vol, het zijn de laatste loodjes!

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Jeroen, een hele mooie auto heb je gekocht. Ik feliciteer je echter pas wanneer hij is afgeleverd!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Jeroen, hij ziet er flitsend uit!

groet,

GreyGriffin

Geplaatst
Nee wit is niet mooi

maar phoenix_jeroen vindt dat mooi en dat is ok

Geplaatst
Echt heel erg dik, wit is voor de pro Cee'd
Geplaatst

Tja, smaken verschillen he ! Ik vind een pro cee'd met 4 cm verlaging en 18" donkere wielen echt af. Evt. een zwart dak voor de accentjes maar goed, tis mijn pro Cee'd niet ;)

Geplaatst
Tja, smaken verschillen he ! Ik vind een pro cee'd met 4 cm verlaging en 18" donkere wielen echt af. Evt. een zwart dak voor de accentjes maar goed, tis mijn pro Cee'd niet ;)

Ja, dat kan mij ook bekoren. En zoals ik al eerder opperde, iets meer zwartaccenten. Een beetje Ying Yang zeg maar.......:mrgreen:

Geplaatst

Ik had hem voor het eerst gezien in het wit. Inderdaad 1 van de mooiste kleuren.

Alhoewel ik dan wel de achterlichten zal laten verduisteren, maar dat is dan ook weer mijn smaak. :oops:

Geplaatst
Hij staat voor de deur!

Hahahahaha, jouw bericht is zo maagdelijk wit dat ik de auto binnen de kaders aan het zoeken was......:mrgreen:

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Jeroen,

Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je er dit weekend mee uit rijden gaat. Wens je veel veilige en plezierige kilometers met de nieuwe aanwinst.

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Gefeliciteerd Jeroen en nog heeeeeeeeeeeeel veel heerlijke kilometers gewenst.

Groetjes,

Relena

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...