dusty Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Hallo allemaal, Sinds enige tijd heb ik een fluitje in de koppeling, tenminste hoort zich aan als een fluitje, dit geluid gaat weg als ik ook maar heel even aan de koppeling kom. Iemand enig idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Klinkt als een defect lager. Zit er genoeg olie in je carter? En anders gewoon even langs een dealer. Vijf minuten luisteren is veelal gratis, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusty Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Hallo, Ja, ik heb de carterolie gecontroleerd. Welk lager bedoel je? 1 september ga ik naar de garage. Gr, Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Vesnellingsbak lager. Maar ik zou me nog niet al te druk maken, en eerst de garage laten luisteren. Ik persoonlijk zou niet zo lang wachten, en gewoon even vlug langs de dealer. (Stel dat het toch iets ernstigs is..., dan ben het nog voor.) Maar dat is ieders keuze. Ben wel beniewd wat het is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusty Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 Hallo, Ben gisteren even naar garage geweest, eigenaar zelf heeft meegereden. Het is inderdaad een lager, maar het zou geen probleem zijn. Mocht het mij te erg gaan storen(geluid harder word), dan moet de hele bak er onderuit worden gehaald. Lagertje kost 20 euro, ze zijn er een hele dag mee bezig, ik hoef je dan niet te vertellen wat de totaalprijs zou zijn. Dus dan maar af en toe een fluitje, als het geen kwaad kan, zou het onzin zijn om zoveel te betalen. Gr, Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Fijn om te horen dat het niets ernstigs is. Nu maar hopen dat het lagertje zich nog lang rustig houdt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts