Pieter Haarlem Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Ik twijfel tussen de aanschaf van een zwarte of een clear white e-niro. Vanwege de zichtbaarheid van krassen zou de kleur van de grondverf de keuze makkelijker maken :-) Quote
motorfanatic Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Ik zou een witte nemen! Ik heb nu een witte Kia Rio, daar zie je niet zo gauw een krasje op , als op een zwarte! Ook gehad, spreek uit ervaring! De zwarte Rio, was zeer gevoelig, wat betreft krassen! ik zou Quote
Bram E-Niro Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Volgens mij is de primer wit of grijs dus dan inderdaad wit nemen . Heb helaas al een klein krasje op mijn donker grijze E niro en daar komt licht grijs door heen . Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Pieter Haarlem Posted August 26, 2020 Author Posted August 26, 2020 Bedankt voor jullie reacties. Nadat ik gister Clear White had aangegeven bij de leasemaatschappij, werd ik er op gewezen dat de restwaarde van de auto hiermee lager zou zijn vanwege het ontbreken van de metalic lak. De leaseprijs zou niet omlaag gaan. Ik heb toen gekozen voor zwart. Quote
Platinum K Posted September 2, 2020 Posted September 2, 2020 (edited) Tja, uiteindelijk gaat 't toch weer om de centen... Edited September 2, 2020 by Platinum K Quote
Recommended Posts