Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede Middag

Ik heb een Kia Sorento 2,5 Ltr. Diesel bjr 2005

Auto reed perfekt.Sinds 2 dagen spring hij bijn niet meer aan.

Moest heel lang starten zodat ik de startmotor moest vervangen. Verbrand denk ik.

Is inmiddels vervangen maar auto springt niet aan

Heb Brandstoffilter vernieuwf. Tankfilter gereinigd,Als ik de 2 brandstofslangen los koppel van de filter en ik  start dan de motor,komt er geen Diesel uit. ook niet als ik op de handpomp druk.

Sluit ik de aanzuigslang aan komt uit de retourslang ook niets . Een of andere zekering ? Dacht eerst dat in de Tank ook een electische pomp zat maar dat is niet zo.

Waar zit de fout ? 

Graag een reactie

Geplaatst

Het kan ook je brandstofpomp zijn. Soms helpt het om er een flinke tik op te geven tijdens het starten, als die een beetje vast zit. Kan ook defect zijn.

Zekering moet je natuurlijk uitsluiten, maar dan is het geen kwestie meer van 'bijna niet aanslaan' want met defecte zekering van het brandstofsysteem slaat die 'helemaal niet aan'.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...