Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Mijn naam is Arnold en vanaf dinsdag ben ik lid van dit forum geworden.

Sinds mijn Hyundai Tucson, ben ik behoorlijk enthousiast geworden m.b.t. Korean Cars. Weinig problemen en niet onbelangrijk 'value for money'.

Mijn vrouw rijdt zelf een Kia Picanto en ik moet zeggen het rijdt voortreffelijk.

De discussies bekijkend kan ik nu al constateren dat het niveau van de leden en hun inbreng wat hoger ligt dan het gemiddelde forum op internet! Prettig dus!

Ik zal mijn 'expertise en ervaringen' proberen te delen met anderen op dit forum. Misschien komen we elkaar wel tegen.......

Tot ziens!

Geplaatst

Welkom op het forum Smart,

Hier zul je inderdaad vinden wat je zoekt.

En expertise en ervaringen zijn altijd welkom.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

Thanx you guys (en dolls),

Met die tropische temperaturen van gisteren (woensdag) in ieder geval een 'warm' welkom.:D

• 11 maanden later...
Geplaatst

ik ook niet.. Het is nog 1 dag dan heb je precies 365 dagen dit forum (on)veilig gemaakt..;)

Wanneer en hoe laat is het jaarfeest? :)

Geplaatst

Niet te geloven dat het je bijna een heel jaar heeft gekost om je eigen kia te kopen :lol: (die picanto van je vrouw tellen we niet mee natuurlijk, want die mogen wij niet pimpen :cool:)

Geplaatst
ik ook niet.. Het is nog 1 dag dan heb je precies 365 dagen dit forum (on)veilig gemaakt..;)

Misschien haalt die praatpaal de 10 berichten per dag nog :-)

Gooi de bitterballen er maar in en de kraan open.....

Geplaatst

Als het goed is heb ik gisteren, de 18e, het jaar gerond. D.w.z. dat ik toen precies

Geplaatst

Ik zei ook bijna een heel jaar smart ;) en dat de picanto niet mee telt omdat we die niet mogen pimpen :lol:

Geplaatst
Links onder jouw foto staat anders registratie op 19 Augustus ;)

Volgens mij maak je een jaar rond van 19 augustus 2009 t/m 18 augustus 2010. Dat is precies 1 jaar.

Geplaatst

Je voorstel-bericht is van 20 aug.

Morgen kunnen de bitterballen er dus opnieuw in......

We houden wel van een feestje :wink:

(en je kunt nog even werken aan je gemiddelde..)

Geplaatst
Je voorstel-bericht is van 20 aug.

Morgen kunnen de bitterballen er dus opnieuw in......

We houden wel van een feestje :wink:

(en je kunt nog even werken aan je gemiddelde..)

Dat klopt, maar ik heb mij geregistreerd op 19 augustus 2009 en dat heb ik ook gebruikt als uitgangspunt. Op de 20e durfde ik mij pas voor te stellen, maar ik was al wel forumlid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...