noord Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Kia soul X-tra gekocht en bevalt prima, alleen.. de hoedenplank ontbreekt en blijkbaar is deze niet of moeilijk verkrijgbaar. verder had mijn Kia soul X-tra geen mistlampen? deze zijn later alsnog geplaatst en de bediening vindt plaats d.m.v. een grote knop op het dashboard. klaarblijkelijk wordt de Kia Soul X-tra ook nog eens in verschillende uitvoeringen geleverd? wie heeft gelijke ervaringen N.Noord Quote
Relena Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Waneer heb jij je Soul gekregen en welke kleur heb je? Wacht zelf op een bright silver X-tra. Trouwens welkom op dit forum Noord. Groetjes, Relena Quote
glopulisa Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Kia soul X-tra gekocht en bevalt prima, alleen..de hoedenplank ontbreekt en blijkbaar is deze niet of moeilijk verkrijgbaar. verder had mijn Kia soul X-tra geen mistlampen? deze zijn later alsnog geplaatst en de bediening vindt plaats d.m.v. een grote knop op het dashboard. klaarblijkelijk wordt de Kia Soul X-tra ook nog eens in verschillende uitvoeringen geleverd? wie heeft gelijke ervaringen N.Noord Ik hoorde gisteren bij de dealer dat er ook een Soul luxe uitvoering was. Daar zit in de binnenspiegel een LCD scherm die gekoppeld is aan een achteruitkijk camera zodra je de auto in zijn achteruit zet. Hij liet me hier nog een afbeelding van zien. Quote
Relena Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Klopt Glopulisa, maar alleen leverbaar als view pack op de x-ecutive (duurste uitvoering) volgens Kia zelf. Groetjes, Relena Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Klopt Glopulisa,maar alleen leverbaar als view pack op de x-ecutive (duurste uitvoering) volgens Kia zelf. Groetjes, Relena ik dacht dat de Soul Executive standaard de camera met LCD in de binnenspiegel had?? Tenminste, dat werd mij destijds wijs gemaakt.. Groeten, Peter Quote
Relena Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Nee Peter, View pack is een fabrieksoptie alleen leverbaar op X-ecutive. Kosten €1345. Groetjes, Relena Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 21 Augustus, 2009 Geplaatst 21 Augustus, 2009 Nee Peter,View pack is een fabrieksoptie alleen leverbaar op X-ecutive. Kosten €1345. Groetjes, Relena Dan heb je er ook een opendak bij Quote
KiaDennis Geplaatst 21 Augustus, 2009 Geplaatst 21 Augustus, 2009 @ NOORD De Kia Soul wordt standaard af-fabriek geleverd zonder hoedenplank. Deze is later wel als accessoire te bestellen bij de dealer, hier zit momenteel een redelijke levertijd op. wat betreft de mistlampen op de X-tra. Bij de eerste productieserie van de X-tra die naar Nederland is gekomen zijn er in de fabriek geen mistlampen geplaatst. Alle "X-tra's" die daarna besteld zijn waren wel met mistlampen (voor). m.v.g. Dennis Quote
noord Geplaatst 21 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2009 relena de aflevering was in juni. kleur java brown. moest er de eerste keer aan wennen maar heb nu geen spijt van deze keuze. alleen het ontbreken van de hoedenplank vind ik een grote misser. gr. Noord Quote
noord Geplaatst 21 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2009 Dennis het is niet anders. foutje in Korea dus gr. Noord Quote
henk1963 Geplaatst 4 Oktober, 2009 Geplaatst 4 Oktober, 2009 Heb zelf nu de Pioneer ingebouwd echter wel met een los scherm. Koste me €300,00 Camera erbij 200 dus totaal 500 en dan heb je de zelfde mogelijkheden. Kan dus een stuk goedkoper. Geen verloopstukken nodig, pioneer onder de stoel weggewerkt. Voor demontage van de orginele radio, die er overigens wel in blijft zitten zie elders. Quote
Bert Geplaatst 5 Oktober, 2009 Geplaatst 5 Oktober, 2009 Hoi Noord, Onze Soul is nu elf dagen oud en gewoon met mistlampen. Bij ons ontbreekt wel de verlichting in het handschoenen kastje welke er volgens de folder ( in de xtra ) wel in moet zitten . Na info beroept men zich op de laatste pagina daar staat n.l dat wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving doorgevoerd mogen worden. Dan de hoedenplank , die schijnt zinds een week of wat voorradig te zijn maar schrik niet van de prijs er is mij verteld dat die ruim Quote
stukkeduck Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Hallo Noort, Je berichtje was voor mij de aanleiding me bij het forum aan te melden. Dat heeft even geduurd, maar is eindelijk gedaan. Wij hebben sinds de afleveringsdatum 3/9/2009 een KIA Soul X-tra, eeneens zonder mistlichten voor. Wij wachten nog op een reactie van de garage. Quote
kogran Geplaatst 17 Januari, 2010 Geplaatst 17 Januari, 2010 hallo, mijn Soul 1.6 CRDi Plug (=Belgische versie) werd standaard geleverd met hoedenplank. Nu zit dat ding soms aardig in de weg en vind ik het wat overbodig, ik heb dan ook privacy glas. Voor een goed bod wil ik het wel wegdoen, ik woon ten zuiden van Antwerpen Quote
kogran Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Relena, ik heb je een PB gestuurd. Ik wacht op een goed bod. Van Kia Belgi Quote
HvT Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Bert, heb je misschien een bouwtekening en materiaallijst voor het maken van de hoedenplank? groeten, Huub Quote
Ton soul Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Beste Soul rijders, sinds 16 januari 2010 hebben wij ook een kia soul. Ook bij ons werd ook geen hoedenplank bij gelevert, heb gelijk bezwaar gemaakt bij dealer mijn was niets verteld over het niet standaard aanwezig zijn van hoedenplank. Gelukkig kon ik de dealer overtuigen dat een hoedenplank geen luxe is en dat dit er toch gewoon in hoort. Hij heeft over leg gehad met inporteur nederland en 19 januari werd ik gebeld door dealer dat er een hoedenplank klaar lag voor mijn Kia soul, dus voor iedereen die nog geen hoedenplank heeft ga nog eens praten met jullie dealer. Mijn Dealer is Autobedrijf G Braber B.V uit EDE Echt een top dealer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.