Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Soul zonder hoedenplank en mistlampen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kia soul X-tra gekocht en bevalt prima, alleen..

de hoedenplank ontbreekt en blijkbaar is deze niet of moeilijk verkrijgbaar.

verder had mijn Kia soul X-tra geen mistlampen?

deze zijn later alsnog geplaatst en de bediening vindt plaats d.m.v. een grote knop op het dashboard.

klaarblijkelijk wordt de Kia Soul X-tra ook nog eens in verschillende uitvoeringen geleverd?

wie heeft gelijke ervaringen

N.Noord

Geplaatst

Waneer heb jij je Soul gekregen en welke kleur heb je?

Wacht zelf op een bright silver X-tra.

Trouwens welkom op dit forum Noord.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
Kia soul X-tra gekocht en bevalt prima, alleen..

de hoedenplank ontbreekt en blijkbaar is deze niet of moeilijk verkrijgbaar.

verder had mijn Kia soul X-tra geen mistlampen?

deze zijn later alsnog geplaatst en de bediening vindt plaats d.m.v. een grote knop op het dashboard.

klaarblijkelijk wordt de Kia Soul X-tra ook nog eens in verschillende uitvoeringen geleverd?

wie heeft gelijke ervaringen

N.Noord

Ik hoorde gisteren bij de dealer dat er ook een Soul luxe uitvoering was. Daar zit in de binnenspiegel een LCD scherm die gekoppeld is aan een achteruitkijk camera zodra je de auto in zijn achteruit zet. Hij liet me hier nog een afbeelding van zien.

Geplaatst

Klopt Glopulisa,

maar alleen leverbaar als view pack op de x-ecutive (duurste uitvoering)

volgens Kia zelf.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
Klopt Glopulisa,

maar alleen leverbaar als view pack op de x-ecutive (duurste uitvoering)

volgens Kia zelf.

Groetjes,

Relena

ik dacht dat de Soul Executive standaard de camera met LCD in de binnenspiegel had?? Tenminste, dat werd mij destijds wijs gemaakt..

Groeten,

Peter

Geplaatst

Nee Peter,

View pack is een fabrieksoptie alleen leverbaar op X-ecutive.

Kosten €1345.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

@ NOORD

De Kia Soul wordt standaard af-fabriek geleverd zonder hoedenplank. Deze is later wel als accessoire te bestellen bij de dealer, hier zit momenteel een redelijke levertijd op.

wat betreft de mistlampen op de X-tra. Bij de eerste productieserie van de X-tra die naar Nederland is gekomen zijn er in de fabriek geen mistlampen geplaatst. Alle "X-tra's" die daarna besteld zijn waren wel met mistlampen (voor).

m.v.g.

Dennis

Geplaatst

relena

de aflevering was in juni.

kleur java brown.

moest er de eerste keer aan wennen maar heb nu geen spijt van deze keuze.

alleen het ontbreken van de hoedenplank vind ik een grote misser.

gr. Noord

• 1 maand later...
Geplaatst

Heb zelf nu de Pioneer ingebouwd echter wel met een los scherm. Koste me €300,00

Camera erbij 200 dus totaal 500 en dan heb je de zelfde mogelijkheden.

Kan dus een stuk goedkoper.

Geen verloopstukken nodig, pioneer onder de stoel weggewerkt. Voor demontage van de orginele radio, die er overigens wel in blijft zitten zie elders.

Geplaatst

Hoi Noord,

Onze Soul is nu elf dagen oud en gewoon met mistlampen.

Bij ons ontbreekt wel de verlichting in het handschoenen kastje welke er volgens de folder ( in de xtra ) wel in moet zitten .

Na info beroept men zich op de laatste pagina daar staat n.l dat wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving doorgevoerd mogen worden.

Dan de hoedenplank , die schijnt zinds een week of wat voorradig te zijn maar schrik niet van de prijs er is mij verteld dat die ruim

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo Noort,

Je berichtje was voor mij de aanleiding me bij het forum aan te melden. Dat heeft even geduurd, maar is eindelijk gedaan. Wij hebben sinds de afleveringsdatum 3/9/2009 een KIA Soul X-tra, eeneens zonder mistlichten voor. Wij wachten nog op een reactie van de garage.

• 3 maanden later...
Geplaatst

hallo,

mijn Soul 1.6 CRDi Plug (=Belgische versie) werd standaard geleverd met hoedenplank. Nu zit dat ding soms aardig in de weg en vind ik het wat overbodig, ik heb dan ook privacy glas.

Voor een goed bod wil ik het wel wegdoen, ik woon ten zuiden van Antwerpen

• 2 weken later...
Geplaatst

Beste Soul rijders, sinds 16 januari 2010 hebben wij ook een kia soul.

Ook bij ons werd ook geen hoedenplank bij gelevert, heb gelijk bezwaar gemaakt bij dealer mijn was niets verteld over het niet standaard aanwezig zijn van hoedenplank.

Gelukkig kon ik de dealer overtuigen dat een hoedenplank geen luxe is en dat dit er toch gewoon in hoort.

Hij heeft over leg gehad met inporteur nederland en 19 januari werd ik gebeld door dealer dat er een hoedenplank klaar lag voor mijn Kia soul,

dus voor iedereen die nog geen hoedenplank heeft ga nog eens praten met jullie dealer.

Mijn Dealer is Autobedrijf G Braber B.V uit EDE

Echt een top dealer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...