Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Cruise control

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rij sinds 3 weken in een eniro en sluit me aan bij al het gejuich..

Maar ik heb toch een aantal vragen. Hier volgt de eerste.

Bij het inschakelen van de cruise control volgt de auto ook de lijnen op de weg en kan hij zelfs zelfstandig een bocht volgen. Maar ik heb gemerkt dat de auto enigszins slingert binnen de lijnen en zelfs af en toe op de lijnen komt. Hebben anderen binnen dit forum dezelfde ervaring?

Geplaatst

Werkt dus al net zo goed als bij Toyota dus
Vooral die spitsstroken zijn leuk inderdaad als je het niet in de gaten hebt. De auto stuurt je zo de hoofdrijbaan of de afrit op.

Geplaatst

Ik zet altijd LKAS uit met de knop links van het stuur (auto tussen lijnen op het dashboard in groen / wit) en rij alleen met LFAS (groen / wit) stuur op het dashboard. Met beide aan gaat de auto op de snelweg steeds harder slingeren en ping pongt hij tussen de lijnen. Met alleen LFAS gaat het meestal goed en moet je alleen bij uitzonderingen de cc even uit zetten.

Geplaatst
2 uur geleden, Wortelsoft zei:

Ik zet altijd LKAS uit met de knop links van het stuur (auto tussen lijnen op het dashboard in groen / wit) en rij alleen met LFAS (groen / wit) stuur op het dashboard. Met beide aan gaat de auto op de snelweg steeds harder slingeren en ping pongt hij tussen de lijnen. Met alleen LFAS gaat het meestal goed en moet je alleen bij uitzonderingen de cc even uit zetten.

Dan moet je ook eens SCC omzetten naar CC. Als je dat doet houdt het meesturen op. Automatisch afstand houden ook. Als de SCC is ingeschakeld, zonder snelheid te kiezen de knop onder de menu keuze iets langer ingedrukt houden. Komt wel iedere keer na uitzetten terug in de originele stand.

Geplaatst
Op 26-9-2020 om 09:26, Steeck03 zei:

Dan moet je ook eens SCC omzetten naar CC. Als je dat doet houdt het meesturen op. Automatisch afstand houden ook. Als de SCC is ingeschakeld, zonder snelheid te kiezen de knop onder de menu keuze iets langer ingedrukt houden. Komt wel iedere keer na uitzetten terug in de originele stand.

Ik had acc moeten schrijven in plaats van cc.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...