Jump to content

Steeck03

Leden
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Steeck03 last won the day on March 3

Steeck03 had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutraal

About Steeck03

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Midden Holland
  • Auto
    e-Niro dynamic line Gravity Blue

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tijd om bij de dealer en accucheck te vragen. Het lijkt erop dat een deel van je accu niet meer functioneert
  2. zwart of wit, of iedere kleur die je wilt. Maar ik kan me voorstellen dat ze dit maar in 1 kleur maken. anders wordt het schoonmaken van de mal tussen de verschillende productie runs wel erg duur en kost het stukje kunststof een pak meer.
  3. Ik help je hopen op!garantie, maar het ziet eerder uit naar bot geweld. Om terug te komen op je eerste post. Ik denk dat het niet e-(Niro) bepaald is. Het is waarschijnlijk! Je eerste niet handgeschakelde auto. Met een automaat mis je de koppeling en de mogelijkheid de 2e versnelling te kiezen. Je rechter voet wordt belangrijker
  4. Opvallend. Wat is het verbruik op dit moment?. Het lijkt op iets met de accu, maar als je verbruik extreem hoog is, kan het een andere oorzaak hebben. Ik heb een MY2019 en die staat nog steeds ergens net boven de 400km na 100% laden
  5. Bij MY 21 is dat niet meer op alle modellen standaard. Daarvoor wel. Warmtepomp is erg prettig en beter voor je bereik. Maar goed als je nooit meer dan 150km rijdt maakt het weinig uit
  6. Er zijn, zeer in Duitsland palen waar je met je creditcard kan afrekenen. Via een app weliswaar, maar het werkt wel. Als het daar kan kan het hier ook. Probleempje is misschien het aantal te gebruiken apps
  7. Ik ben wel een EV rijder en je hebt gelijk. Iedere openbare paal heeft een dataverbinding. Hij kan ook op afstand worden bekeken of gereset. Of ze die verbinding ergens anders voor kunnen/willen gebruiken weet ik niet
  8. Ook een grotere batterij is een keer leeg. Het zal misschien het probleem uitstellen e. Voor sommige op dit manier oplossen. Aan de andere kant moet dan ook de lading worden aangepast. Niet vol laden van een lood batterij is ook gewoon slecht. Een beter onderhoudssysteem is een betere optie.
  9. AGM kan zeker niet dieper ontladen worden dan een gewone startaccu. Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar dat is een fabel. Sommige AGM's hebben wel hogere capaciteiten. Maar te diep ontladen van AGM is sneller einde verhaal dan bij een natte batterij.
  10. Die knop links onder het stuur zou ook moeten werken. Nog nooit geprobeerd, maar ja hij zit er vast niet voor niets
  11. Foutje
  12. Vroeger niet, maar op de nieuwste zeker wel. Ooit via apk geladen , maar inmiddels standaard op Android 10
  13. Correctie. De bak is wel anders dan bij mijn my2019. Ik heb wel 2 vakken, maar d scheiding is in de breedte
  14. Wat ik op foto zie s exact wat ik in mijn 2019 versie ook heb. Of de standaard 3 fase kabel er in past weet ik niet. Ik heb namelijk geen standaard 3 fase kabel
  15. Kijk hier ook eens onder. Daar zit nog veel meer ruimte. Die hoedenplank gaat er volgens mij niet makkelijk in
×
×
  • Create New...