Siemon Geplaatst 26 September, 2020 Geplaatst 26 September, 2020 onlangs sorento 2 gekocht. Nu werkt het instrumenten paneel niet, althans de verlichting daarvan. Evenals stuurwielbediening en van de radio. Iemand hier enig idee waar dat aan kan liggen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 September, 2020 Geplaatst 26 September, 2020 Ik zou beginnen de zekeringen van je stadslicht na te kijken. Quote
Siemon Geplaatst 26 September, 2020 Topic Starter Geplaatst 26 September, 2020 Vooralsnog werkt dat allemaal naar behoren maar zal er morgen zeker even naar kijken! Thanks! Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 September, 2020 Geplaatst 27 September, 2020 Meestal zit de aangegeven verlichting op 1 van die zekeringen (stadslicht/achterlicht), vaak links.Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een dimmer is die nu "dicht" staat of defect is. Quote
Siemon Geplaatst 27 September, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2020 De dimmer staat voluit. Dan alleen staat de verlichting van het Climate control display aan. Druk ik één tandje naar beneden(dimmen). Dan is dat ook gelijk weg. Er is geen midden weg. Als ik die stekker los haal is er geen verandering. Heb nog geen tijd gehad om de zekeringen te checken, dat ga ik zo dadelijk even doen. Quote
Siemon Geplaatst 27 September, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2020 Aan de zekeringen ligt het niet. Wel waren deze geoxideerd viel mij op. Heb de nieuwe daarom maar laten zitten. Quote
xtra40 Geplaatst 27 September, 2020 Geplaatst 27 September, 2020 is de dimmer niet gewoon defect omdat je wel op de volle stand licht in je climate control display hebt maar met 1 standje naar beneden is het weer uit ? Quote
Siemon Geplaatst 28 September, 2020 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2020 Ja het zou kunnen, moet ergens beginnen. Ga er vandaag één bestellen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.