Ton van der Pol Geplaatst 6 Oktober, 2020 Geplaatst 6 Oktober, 2020 Hoi, Ik heb een KIA CEE'D SPORTY WAGON 1.4 CVVT uit 2012. Ik had vandaag mijn auto op slot gedaan met de afstandsbediening van de sleutel. Toen ik weer weg wilde gaan, deed de afstandsbediening het niet meer. Dus ik dacht, dan kan ik hem open maken met de sleutel. Dat ging op zich prima, alleen het alarm ging ook af. Door 100 keer op de open-knop van de sleutel te klikken, deed hij het uiteindelijk toch een keertje en ging het alarm weer uit. Blijkbaar zijn de schakelaars van de sleutel lam. Mijn vraag is: kan ik het alarm ook weer uitzetten zonder afstandsbediening? En zo ja, hoe doe ik dat? Sleutel in het contact en proberen te starten werkte niet. Bedankt! Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Oktober, 2020 Geplaatst 7 Oktober, 2020 Sleutel in contact en starten zou het alarm uit moeten zetten.Vreemd dat dit bij jou niet werkte.En bij een auto met Keyless Entry en Start-knop moet je met de voorkant van de afstandsbediening op de knop drukken om de auto te kunnen starten met lege batterij in de remote. Quote
Ton van der Pol Geplaatst 8 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2020 OK, dus starten zou moet werken. Ik ga het nog eens proberen ergens op een achteraf plek waar niet iedereen gelijk over het balkon hangt als ze een alarm horen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.