Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, 

Wat vragen over de Rio die ik sinds deze week rij. Hele leuke auto maar wil een paar aanpassingen laten doen. 
Ik heb voor beide vragen de search functie gebruikt maar kwam niet echt op concrete antwoorden, of vaak voor de oudere modellen. Dus vandaar toch dit topic. 

Als eerste vroeg ik mij af of de pedalen afgesteld kunnen worden. In mijn vorige auto was ik gewend bij gas en remmen dat ie vrij pittig reageert. Nu lijkt het traag te reageren, dat je het pedaal intrapt en er na een cm ofzo pas echt reactie komt. 

Dan de audio vraag :) Welke maat speakers heeft de voor en achterdeur. Ik kom 16.5 en 17cm tegen. Of luistert dat niet zo nauw?
Tevens kom ik veel over de Match set tegen, maar zou wel een sub in de reservewiel willen, niet in de uitsparing van die ruimte. Iemand suggesties voor leuke opties voor zo een sub, en de speakers in deuren?

Alvast bedankt! 

Geplaatst
28 minuten geleden, S Rio GT zei:

Hallo, 

Wat vragen over de Rio die ik sinds deze week rij. Hele leuke auto maar wil een paar aanpassingen laten doen. 
Ik heb voor beide vragen de search functie gebruikt maar kwam niet echt op concrete antwoorden, of vaak voor de oudere modellen. Dus vandaar toch dit topic. 

Als eerste vroeg ik mij af of de pedalen afgesteld kunnen worden. In mijn vorige auto was ik gewend bij gas en remmen dat ie vrij pittig reageert. Nu lijkt het traag te reageren, dat je het pedaal intrapt en er na een cm ofzo pas echt reactie komt. 

Dan de audio vraag :) Welke maat speakers heeft de voor en achterdeur. Ik kom 16.5 en 17cm tegen. Of luistert dat niet zo nauw?
Tevens kom ik veel over de Match set tegen, maar zou wel een sub in de reservewiel willen, niet in de uitsparing van die ruimte. Iemand suggesties voor leuke opties voor zo een sub, en de speakers in deuren?

Alvast bedankt! 

Pendelen afstellen kan volgens mij niet speaker maat voor en achter is 13cm 

subwoofer kan in het reserve wiel zelf heb ik hem onder de bijrijders stoel 

men ik raad je aan om dan ook meteen een kleine versterker achter de radio te plaatsen anders heeft de speaker wissel geen nut met onze 5 watt radio 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...