Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi,

Ik ben nieuw op zit forum; vanaf volgende week in het bezit van een Sportage Mild Hybrid.

Via de dealer al wel wat accessoires besteld, zoals instaplijsten, spatborden, trekhaak, 19inch en nieuw lederen interieur.

Maar nu zit ik zelf aan de volgende zaken te denken (en hiervoor heb ik jullie hulp/ mening nodig).

Deze auto heeft dus niet de beschikking over de Harman Kardon Sound System. Volgens de dealer zal de bedrading ook niet aanwezig zijn om de standaard speakers uit te breiden tot deze 8 van HK. (mag natuurlijk dan ook een ander merk zijn). Is dat zo???

En is het audiosysteem wel voorbereid voor een zwaarder speaker-pakket?? 

Andere vraag is mbt uitlaatsysteem. Is er al iemand in dit forum die de einddemper vervangen heeft (en daar een foto van).

Is er ook al iemand die deze auto getuned heeft??

Alvast dank!

• Thanks 1
Posted

Welkom Dennis.

Dat er geen bedrading in zit voor de HK weet ik niet. maar er zit wel een aparte versterker onder de passagiersstoel, zie foto.

Uitlaat  ook geen idee, maar waarom de mild Hybrid gekocht en je wilt tunen. Dan had je toch direct de HEF gekocht zit direct 230PK en 350 Newton in.

IMG_3901.thumb.JPG.1e1d69dcd80166f5dc25740c1bd78d25.JPG

Posted
3 uur geleden, zei Auke Riemsma:

Welkom Dennis.

Dat er geen bedrading in zit voor de HK weet ik niet. maar er zit wel een aparte versterker onder de passagiersstoel, zie foto.

Uitlaat  ook geen idee, maar waarom de mild Hybrid gekocht en je wilt tunen. Dan had je toch direct de HEF gekocht zit direct 230PK en 350 Newton in.

Bedankt Auke,

Mild is de enige met een handschakel bak, vandaar.

Posted
Op 6-10-2022 om 18:57, zei Auke Riemsma:

Welkom Dennis.

Hi Auke,

Ik heb deze versterker niet onder de passagiersstoel.

Nu zie ik ook waarvoor die 2 bouten zijn, die er bij mijn auto uitsteken; daar hebben ze bij jou de versterker aan vast gemaakt.

Ik zie ook dat er bij jou Harman op staat; wrs heb je dan ook al het uitgebreidere 8 speaker systeem.

Posted
36 minuten geleden, zei DennisHenzen:

Hi Auke,

Ik heb deze versterker niet onder de passagiersstoel.

Nu zie ik ook waarvoor die 2 bouten zijn, die er bij mijn auto uitsteken; daar hebben ze bij jou de versterker aan vast gemaakt.

Ik zie ook dat er bij jou Harman op staat; wrs heb je dan ook al het uitgebreidere 8 speaker systeem.

Ja dat klopt.