Ga naar inhoud

Vragen over navigatie scherm


Jojan265

Aanbevolen Berichten

Ik heb een paar vragen over het navigatie scherm van MY21:

Links bovenin het scherm staat tijdens het rijden een verkeersbord. Vaak zie je dat er nog een bord achter zit (zie bijlage). Als je op het bord klikt zie je een keuze menu met 2 of 3 borden (afhankelijk van de weg). Ik kan dan kiezen wat ik wil, maar er verandert niets. Vaak wordt ook nog de verkeerde snelheid aangegeven. Kan iemand mij misschien hier meer uitleg over geven?

 

Rechts in het navigatiescherm staat een verticale balk, met daarin het symbool met de pijl. De positie van deze pijl staat soms onderin, soms bovenin. Ik ben er nog niet achter wat dat aangeeft. Als je erop klikt krijg je informatie over de laadstations. Kan iemand mij vertellen wat de positie van de pijl in de balk betekent?

 

Navigatie Kia.PNG

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Die blauwe balk geeft je voortgang over de geplande route weer. Zolang de balk helemaal blauw is, haal je je einddoel wel met de acculading. Voer maar eens een bestemming in die veel verder ligt, dan zal die balk zover blauw tonen met wat je bereik zonder tussenladen is.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


22 hours ago, Marcel038 said:

Hier vind je alle info: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT2/EU/Dutch/gettingstartedwithnavigation.html

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk


 

DIe had ik al bekeken, maar kon op mijn beide vragen geen antwoord vinden. Als je kunt aangeven waar ik het antwoord kan vinden, hou ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...